וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט אפ Eplication גייס 12 מיליון דולר מדרייפר פישר ומרויטרס

3.3.2001 / 18:53

זהו סבב גיוס ההון הפרטי הראשון של החברה, המפתחת טכנולוגיה למסירת תכנים על גבי רשתות מבוססות IP

אלון תבור
ltpgt
חברת הסטארט אפ הישראלית Eplication הודיעה על השלמת סבב גיוס ההון הפרטי הראשון שלה, בהיקף של 12 מיליון דולר. בסבב לקחו חלק קרן ההון סיכון האמריקאית דרייפר פישר ג'רווטסון (DFJ) וקרן ההשקעות Greenhouse של חברת המדיה הבינלאומית רויטרס.
lt/pgt

ltpgt
מעבר להשקעה הכספית, שלפי ההערכות נערכה לפי שווי של כ-35 מיליון דולר, נחתם גם הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי בין החברה לבין רויטרס, לבחינת הטכנולוגיה של איפליקיישן ולהשלמת פיתוחה.
lt/pgt

ltpgt
Eplication עוסקת בפיתוח פלטפורמה שאמורה לטפל בכל ההיבטים הכרוכים באספקה ומסירה של תכנים על גבי רשת האינטרנט אל משתמשי הקצה. הפיתרון, שאינו תלוי בפרוטוקול ספיציפי, אמור לשפר באופן ניכר את ביצועי אספקת המידע באמצעות רשתות IP.
lt/pgt

ltpgt
טכנולוגיית הליבה, ה-Multi-Peer Delivery Networks, המבוססת על אלגוריתמים שפותחו בחברה, נועדה לאפשר ניתוב חכם ומיטבי של כל תוכן לכל משתמש קצה, באמצעות פרישת התכנים לכל רחבי הרשת.
lt/pgt

ltpgt
פרישה זו תתבצע על גבי תשתית שרתים שתציב החברה באתרי ובמיקומי מפתח ברחבי העולם. כך, שהתכנים האינטרנטיים מהסוגים השונים, כולל תכנים דינמיים, זורמים וסטטיים, יתקרבו למעשה פיסית למשתמש הקצה. כך, ייחסך מתכנים אלו מעבר של אלפי קילומטרים ויימנעו צווארי בקבוק אינטרנטיים רבים.
lt/pgt

ltpgt
שמואל מלמד, נשיא ומייסד החברה, מסביר כי ככל שהטכנולוגיה מזכירה את הבסיס הטכנולוגי של חברות כמו אקמאי האמריקאית או XOsoft הישראלית, עדיין מדובר בפיתרון מסוג שונה לחלוטין, מתקדם ויעיל הרבה יותר.
ltbgt
המוצר צפוי להפןך מסחרי בסוף הרבעון הנוכחי
lt/bgt
מערכת ה-MPDN של Eplication היא מערכת אספקת התכנים הדינאמיים האינטליגנטית הראשונה מסוגה, והיא שקופה לחלוטין למשתמשי הקצה. היא מציעה לאתרי אינטרנט בינוניים עד גדולים אספקת תכנים מהירה ואמינה יותר, הרחבת הקיבולת, צמצום עלויות ומורכבות התשתית, ושיפור באבטחת אתר האינטרנט.
lt/pgt

ltpgt
הטכנולוגיה מתאימה גם לספקי שירותי ISP ומפעילי טלפונים ניידים, לשם שיפור איכות השירות וצמצום השימוש ברוחב הפס.
lt/pgt

ltpgt
הפיתרון, לדברי מלמד, כבר עובד במסגרת ניסויי בטא בשני אתרים שונים בישראל ובצרפת. "במיוחד האתר הישראלי מנהל תעבורה בהיקף גבוה ומרשים ביותר, בהצלחה רבה", הוא אומר. השלב הבא שרואה החברה לנגד עיניה הוא שחרור המוצר מבחינה מסחרית, מה שצפוי בסוף הרבעון הנוכחי.
lt/pgt

ltpgt
"אנו שמחים שזכינו באמון ובתמיכה של משקיעים מובילים כגון DFJ ורויטרס, בשעה שבה התעניינות השוק בעסקים הקשורים באינטרנט הגיעה לשפל. אנו מתכוונים לנצל את המשקיעים שלנו ואת רשת הקשרים שלהם בקהילת ספקי התכנים והטכנולוגיה על מנת לפתח את פיתרון אספקת התכנים של Eplication", אמר מלמד.
lt/pgt

ltpgt
החברה מאוגדת בארה"ב, אך נכון להיום פעילותה מתמקדת בעיקר בישראל, בה ממוקם גם מרכז המחקר והפיתוח שלה, ובצרפת. בסך הכל היא מעסיקה כיום כ-15 עובדים, ועד השלמת סבב הגיוס האחרון היא מומנה מכספי כמה משקיעים פרטיים.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully