וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מלכת היופי מואשמת בהונאת הביטוח הלאומי

26.8.2003 / 14:25

השתתפה ב-3 תחרויות יופי וזכתה ב-2 מהן. בזמן שצעדה על מסלולי התצוגות והשתתפה בפעילות אירובית, העביר הביטוח הלאומי לחשבונה 190 אלף דולר קצבת נכות

מלכת יופי בארה"ב מואשמת שהוציאה במרמה 190 אלף דולר מהביטוח הלאומי בטענה כי היא מוגבלת, בעת שצעדה על מסלולי תחרויות היופי במדינתה, מינסוטה.

רשת איי.בי.סי דיווחה כי דניס מרי הנדרסון (43), המכונה "די", זכתה ב-1999 בתואר מיס'ס מינסוטה אינטרנשיונל (תחרות יופי לנשים נשואות). בנוסף היא השתתפה באותה שנה בתחרות מיס'ס יו.אס.איי אינטרנשיונל, כל זאת בזמן שהביטוח הלאומי מעביר כספים לחשבונה. בשתי התחרויות הפגינה די כושר גופני לא רע בכלל בתחרויות אירוביות, בצעידה בבגדי ערב ובבגדי ים.

תאבונה של "די" לתארים לא ידע שובע, ובשנת 2001 היא התמודדה וזכתה בתואר מיס'ס איווה אינטרנשיונל והגיעה לשלב עשר המועמדות הסופיות לתואר מיס'ס יו.אס.איי אינטרנשיונל. בתביעה נטען עוד כי המלכה הפעלתנית ניהלה גם את תחרויות מיס מינסוטה ואייווה אינטרנשיונל לנערות.

בכתב התביעה נטען כי הנדרסון הציגה טענה שקרית לרשויות לפיה בעקבות תאונת דרכים שעברה ב-1995 היא סובלת ממיגרנות שמונעות ממנה לשבת יותר מ-20 דקות ברציפות ומפריעות לשנתה. עוד טענה כי היא אינה יכולה לקרוא את המכתבים שהיא מקבלת בדואר ואינה מסוגלת להרים חפצים שמשקלם גדול יותר ממספר ק"ג בודדים.

המדינה קיבלה את טענתה, ושילמה לה קצבאות נכות שונות החל משנת 1996. עדיין לא ברור אם הנדרסון תעמוד גם בפני כתב אישום פלילי בגין רמייה. דוברת התביעה, קרן ביילי, אמרה כי ניתנו להנדרסון 20 ימים להשיב על התביעה האזרחית שהוגשה נגדה.

התביעה דורשת ממיס הנדרסון די להחזיר למדינה 600 אלף דולר, סכום הגדול פי שלוש ממה שקיבלה, הכולל את סכום הקרן, ריבית, קנסות ועלויות המשפט. עורך דינה של הנדרסון אמר בתגובה כי היא חפה מפשע וכי כל המידע שהעבירה לרשויות הביטוח הלאומי הוא מדויק. היא עצמה סירבה לשוחח עם עיתונאים, אך בעלה, קן, אמר כי הם "מבולבלים מהתביעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully