וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: ציפייה לעליות שערים במניות הטכנולוגיה

3.3.2001 / 18:53

קמטק דיווחה על הכנסות של 16.6 מיליון דולר לרבעון הרביעי, מעבר לתחזיות האנליסטים; אלדין דיווחה על רווח נקי של 2 סנט למניה,לעומת תחזיות ל-3 סנט למניה

גיא ימין

יום המסחר הראשון לאחר סוף שבוע ארוך בן שלושה ימים צפוי להיפתח בעליות שערים קלות. ההערכה היא כי המסחר יחל ברכישות ובעליות שערים לאור המחירים האטרקטיוויים אליהם הגיעו מניות הטכנולוגיה. על אף שבמהלך השבוע החולף רשם הנאסד"ק גם ימים של עליות שערים, השיל המדד מעליו 5% ביום שישי האחרון, וסיים עוד שבוע בירידות שערים מצטברות של 1.8%.

מתחילת החודש רשם הנאסד"ק ירידות מצטברות של 12.5%, שמחקו לחלוטין עליות של 12.2% בחודש ינואר, והובילו אותו לירידה מצטברת של 1.8% מתחילת השנה.

בשעה זו מצביעים החוזים העתידיים על מדד הנאסד"ק על עליות של 1.2% והחוזים העתידיים על מדד ה-S&P על עליות מינוריות יותר של 0.5%.

במהלך השבוע הקרוב לא צפויים להתפרסם מדדים כלכליים משמעותיים פרט למדד המחירים לצרכן לחודש ינואר (CPI) שיפורסם מחר. העיניים יהיו נשואות למדד זה לאחר העלייה המפתיעה של 1.1% שרשם מדד המחירים ליצרן (PPI) ביום שישי האחרון.

עלייה זו של המדד, הגבוהה ביותר זה עשור, היתה בין הגורמים לירידות החדות שרשמו מניות הטכנולוגיה ביום שישי האחרון. ההערכה היא כי העלייה החדה במדד המחירים ליצרן תחתום את הגולל על האפשרות להורדת ריבית מצד הבנק המרכזי עוד לפני פגישת השווקים הפתוחים שיקיים בסוף חודש מארס.

קמטק: מכירות ב-16.6 מיליון דולר ברבעון הרביעי


בין הישראליות צפויה לרכז עניין אלדין , שפירסמה את דו"חותיה לרבעון הרביעי לפני פתיחת המסחר. החברה דיווחה על הכנסות הכנסות של 11.8 מיליון דולר ועל רווח של 2 סנט למניה, סנט אחד מתחת לתחזית הממוצעת בוול סטריט.

עוד צפויה למקד התעניינות אי.סי.איי שדיווחה היום על השקתה של אנאוויס, חטיבת הטרנספורט לשעבר של אי.סי.איי, שתתמקד במוצרים ושירותים לניהול רוחב פס ברשתות תמסורת. החברה מייצרת מערכות Cross-Connect ומערכות אחרות לניהול רוחב פס, המאפשרות לספקי התקשורת המרה של רוחב פס גולמי לשירותים מקצה לקצה.

חברת קמטק המתמחה במערכות בדיקה אופטיות למעגלים מודפסים הודיעה היום כי מכירותיה ברבעון הרביעי הסתכמו ב-16.1 מיליון דולר, עלייה של יותר מ-100% מהרבעון הקודם, ושל 7% מהרבעון מהמקביל. תוצאות אלה הן גבוהות מההערכות של בית ההשקעות אופנהיימר, למכירות של 15.5 מיליון דולר ברבעון הרביעי. החברה דיווחה על רווחים נקייים של 3.6 מיליון דולר, 16 סנט למניה (על בסיס דילול מלא), בדומה לרבעון השלישי של השנה, ובהתאם להערכות האנליסטים.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully