וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: הורים גידלו תאומים בני 5 בכלוב

26.8.2003 / 12:24

בני זוג מפיניקס נאשמים בהתעללות בילדיהם. כלאו אותם בכלובים מטונפים ושורצי מקקים במשך 20 שעות ביממה. האם: זה לא עונש, ניסינו להרגיע אותם


זוג אמריקאי נאשם בהתעללות מחרידה בילדיהם, תאומים בני חמש, שחיו בכלובים מאולתרים שבהם נכלאו במשך 20 שעות ביממה. הפרשה נחשפה לאחר שאחיהם בן השמונה של התאומים ניגש לשוטר בחנות מכולת שכונתית, בעיר פיניקס שבה חיה המשפחה, וסיפר לו על מצבם של אחיו.

השוטרים שהגיעו לבית המשפחה נדהמו לגלות את הילדים בתוך כלובים, שהורכבו ממיטות תינוק מחוברות ונחסמו בארגזי פלסטיק. הם סיפרו שהכלובים שרצו מקקים ועל רצפתם הונח מזרן קטן מוכתם בכתמי צואה ושתן. "הם התרגשו לראות אותנו והושיטו אלינו ידיים בשמחה", סיפר אחד השוטרים. עם זאת, מהמשטרה נמסר כי מצבם הפיזי והתזונתי של הילדים היה טוב.

בסוכנות איי.פי דווח, כי ההורים, לואיס ואסטלבינה רודריגז, נעצרו בחשד להתעללות. האם, בת 42, נימקה את החזקת הילדים בכלוב בכך שבעלה, בן 69, סובל מבעיות בריאות והתרוצצות הזאטוטים הפריעה לו. לטענתה, מדובר בניסיון להרגיע את הילדים ולא בעונש. האם הוסיפה כי השתמשה בכלובים לאחר שהילדים שיחקו בחוץ וננשכו על ידי כלב.

על סמך המידע שגיבשו, העריכו חוקרי המשטרה כי התאומים שוחררו מהכלובים במשך כמה שעות בכל יום, לאחר שובה של אמם מעבודתה. התאומים בני החמש, שהועברו יחד עם אחיהם לחזקת המדינה, אינם מדברים. "הם פשוט לא מצליחים", אמרה עדנה ווייט, החיה מול בית משפחת רודריגז ב-27 השנים האחרונות. "כשהם מנסים יוצאים להם מהפה רק רעשים מוזרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully