וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצול של אי.סי.איי ל-5 חטיבות ממשיך לקרום עור וגידים

3.3.2001 / 18:53

חברת אנאוויס, חטיבת הטרנספורט לשעבר של אי.סי.איי, הושקה היום באופן רשמי, והיא תתמקד במוצרים ושירותים לניהול רוחב סרט ברשתות תמסורת; ראובן מרקוס מונה לנשיא ומנכ"ל החברה

גתית פנקס

בסיומו של הרבעון השלישי של 2000 הודיעה חברת אי.סי.איי על פיצול החברה ל-5 חברות נפרדות, והיום היא מודיעה על יציאתה הרשמית לדרך של חברת אנאוויס (Enavis), לשעבר חטיבת רשתות התמסורת, ה-Transport, של אי.סי.איי.

נזכיר כי מטרת החלטתה של אי.סי.איי על הפיצול ל-5 חברות היתה לחשוף את הערך של החטיבות הצומחות ולהציף ערך למשקיעיה. אי.סי.איי כבר הציגה רשמית את חברת לייטסקייפ, שהיא החטיבה האופטית של החברה שבראשה עומד ערן דריאל.

אנאוויס תתמקד במוצרים ושירותים לניהול רוחב סרט ברשתות תמסורת. החברה מייצרת מערכות Cross-Connect ומערכות אחרות לניהול רוחב סרט, המאפשרות לספקי התקשורת המרה של רוחב סרט גולמי לשירותים מקצה לקצה. אנאוויס החלה את דרכה בתדיראן תקשורת אשר מוזגה בסוף שנת 1999 לתוך אי.סי.איי.

ההנפקות לא יתרחשו, ככל הנראה, השנה


כוונתה המקורית של אי.סי.איי היתה להנפיק את 5 החטיבות בשנת 2001, ואולם כעת נראה שלא תצליח להוציא אל הפועל שאיפה זו, לאור תנאי השוק הנוכחיים. פרט ל-Enavis וללייטסקייפ פיצלה אי.סי.איי גם את החטיבה האלחוטית אינווייב, חטיבת הפס הרחב Broadband וחטיבת פתרונות הטלפוניה.

ערן דריאל, נשיא ומנכ"ל לייטסקייפ, אמר אמש בכנס שקיים בית ההשקעות אופנהיימר (CIBC) כי כלל לא בטוח שהחברה תונפק אף במחצית השנייה של 2001, ונראה כי גורלן של שאר החטיבות לא יהיה שונה.

ראובן מרקוס, שמונה לנשיא ומנכ"ל אנאוויס, אמר היום כי אי.סי.איי איפשרה לאנאוויס לקדם בצורה ניכרת את יכולות הפיתוח, השיווק והתמיכה שלה בלקוחות ולהרחיב את פעילותה לשווקים חדשים. "היום אנו בנויים נכון יותר ויכולים להיערך לקראת השלב הבא בהתפתחותנו", הוא הוסיף.

במסגרת הפיצול לחברה נפרדת זכתה אנאוויס ברשימת הלקוחות של אי.סי.איי לתחום רשתות התמסורת, בהם חברות טלקומוניקציה גדולות. מטה החברה ממוקם בפתח תקוה, והיא מעסיקה כ-500 עובדים ב-6 משרדים בעולם.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully