וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנטים של אוניברסיטת ג'ורג'יה יבנו מערכת שעות באיטרנט בעזרת ג'קדה

3.3.2001 / 18:53

חברת ג'קדה הישראלית (נאסד"ק: JCDA) מהרצליה פיתוח, מפתחת תשתיות בתחום האינטרנט ל-e-business הודיעה היום כי אוניברסיטת מדינת ג'ורג'יה שבאטלנטה, יישמה את ג'קדה לג'אווה ובכך איפשרה ל- 30,000 סטודנטים להירשם לשיעורים ולבנות מערכת שעות דרך האינטרנט.

האוניברסיטה יישמה את הפתרון הגלום בג'קדה לג'אווה על מנת להתאים את מערכת ה-OASIS הקיימת שלה לשימוש בWeb-. זוהי מערכת מיינפריים המטפלת במידע אישי לסטודנטים און-ליין והמאפשרת לסטודנטים, מאז 1995, להירשם לשיעורים, לראות גליונות ציונים, לעדכן פרטים אישיים ולבחור במסלולי תשלום שכר הלימוד. היות והמערכת נכתבה במקור בשפת התכנות NATURAL , סטודנטים יכולים היו לגשת אליה רק מתחנות המוצבות ברחבי הקמפוס. עקב שביעות הרצון של האוניברסיטה מתפקוד המערכת, הם פנו לג'קדה על מנת לפתוח אותה לאינטרנט.

באמצעות התאמת המערכת לאינטרנט, מתאפשרת לסטודנטים גישה למידע בפרטיות, מחדריהם במעונות או בבית. ג'קדה לג'אווה מאפשרת לסטודנט לעבוד בסביבה ידידותית, בניגוד לגישה מסורבלת ולא נוחה במסכי שחור-לבן שהיו במערכת הקודמת. יתרה מכך, ג'קדה לג'אווה מציעה יכולת של Many-to-One, דהיינו הצגת נתונים השאובים ממסכים רבים השמורים במחשב המרכזי על גבי מסך תצוגה אחד בלבד.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully