וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 פצצות מרגמה על גוש קטיף - אין נפגעים

26.8.2003 / 10:23

מסתערבים חדרו לבית חולים בשכם ועצרו שני מבוקשי תנזים שאושפזו במקום; השניים חשודים במעורבות בפיגוע בראש העין

11 פצצות מרגמה וטיל נ"ט נורו הבוקר על בסיס צבאי, על מוצבים ועל ההתנחלויות בגוש קטיף. בטול כרם ובקלקיליה נורתה אש לעבר כוחות של צה"ל. בכל התקריות לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

כוח של צה"ל עצר הבוקר בבית החולים שבשכונת רפידייה שבשכם את ראש הזרוע הצבאית של התנזים במחנה הפליטים בלאטה, עותמן יונס, ומבוקש בכיר נוסף, סעד בני עודה. בקול ישראל דווח כי השניים חשודים במעורבות בפיגוע בראש העין.

השניים אושפזו בבית החולים, לאחר שנפצעו ביום שישי בהתקלות עם כוחות צה"ל. כוח מסתערבים של צה"ל חדר לבית החולים, עצר את השניים והעביר אותם באמבולנס לטיפול בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. במהלך המבצע נורו יריות לעבר כוח צה"ל שפעל במחנה הפליטים, והופעל לעברו מטען. לא היו נפגעים.

בעיירה ג'בע, מדרום מזרח לרמאללה, נעצרו הלילה כמה מבוקשים. במהלך החיפושים במקום נמצאו רובי צייד, תחמושת, ומדי צה"ל.

פצצת מרגמה נורתה אל אזור ההתנחלות נוה דקלים ושני טילים נגד טנקים נורו אל מוצב צה"ל ליד ההתנחלות גני טל. כמו כן נורתה אש מנשק קל אל מוצב צה"ל באזור ההתנחלות נוה דקלים. גם בתקריות אלו לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

אתמול אחר הצהריים נחתו שני טילי קסאם בתוך הקו הירוק, סמוך לרצועת עזה. "הארץ" דיווח כי הטילים נחתו ליד חממות המושב ישע, הסמוך לאופקים. לא היו נפגעים וככל הנראה גם לא נגרם נזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully