וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ישראל הוגרלה מול מקדוניה

3.3.2001 / 18:53

הגרלה קלה לנבחרת במשחקי ההצלבה, במסגרת אליפות אירופה שתהיה בשנה הבאה בשבדיה. המאמן שלמה הופמן: ההגרלה הכי נוחה מכל האפשרויות שהיו

לידור גולדברג

נבחרת הכדוריד של ישראל הוגרלה לשחק מול נבחרתה של מקדוניה, במסגרת משחקי ההצלבה לקראת אליפות אירופה, שתיערך בשבדיה ב-2002. כך נקבע היום בוינה, אוסטריה.

המשחק הראשון ייערך ב-2 או ב-3 ביוני 2001 בישראל, והגומלין יהיה שבוע לאחר מכן (ב-9 או ב-10 ביוני) כנראה בסקופיה שבמקדוניה.
אם ישראל תנצח בסיכום שני המפגשים, היא תעלה לאליפות אירופה שתחל ב-25 בינואר 2002 ותסתיים ב-3 בפברואר.

המאמן שלמה הופמן: "היו נבחרות חזקות כמו גרמניה, יוגוסלביה ושבדיה וההגרלה נגד מקדוניה הינה ההגרלה הכי נוחה מכל האפשרויות שהיו. הסיכויים באחוזים הם 40:60 לטובתנו".

המשלחת הישראלית שהגיעה לוינה כללה את יו"ר האיגוד, עמי פיינשטיין, מאמן הנבחרת שלמה הופמן, צחי וייס, יו"ר ועדת התקשורת, וחבר ההנהלה אלכס קליין. במשלחת היו מרוצים מאוד מההגרלה, כאשר עוד לפני שבוצעה הם קיוו לפגוש את המקדונים, ומיד בסיומה קיימו דיונים עם משלחות ממדינות אחרות במטרה לארגן לנבחרת משחקי הכנה.

המשלחת סיכמה בינתיים על מפגש כפול בארץ עם נבחרת טורקיה, שייערך בחודש מאי, ועל משחק של נבחרת העתודה עד גיל 21 שייערך בטורקיה. כעת מנסים גם לקבוע משחקים מול נבחרות איטליה וצ'כיה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully