וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אולמרט פוטר מבית"ר ירושלים

3.3.2001 / 18:53

דובר הקבוצה קיבל את ההודעה על סיום עבודתו ואמר: "אלף כבאים לא יכבו את אהבתי לבית"ר". יוסי אבוקסיס וז'אן טלסניקוב חזרו לאימונים

דובר בית"ר ירושלים, יוסי אולמרט, קיבל את ההודעה הרשמית על סיום תפקידו בקבוצה. ההחלטה התקבלה על-ידי גד זאבי, שערך אתמול פגישות בחיפה, בין היתר עם המאמן אלי גוטמן ועם מנכ"ל הקבוצה, שמעון בטאט.

אולמרט אמר ל-ONE: "גם אלף כבאים לא יכבו את אהבתי לבית"ר ירושלים. עכשיו נשאר בבית"ר רק בן אדם אחד בית"רי שורשי וזה אברהם לוי. הוא המחסום האחרון בין בית"ר של פעם ובין המשהו הלא ברור של ההווה והעתיד".

מקורב לאולמרט, ששימש בעבר בתפקיד בכיר בהנהלה, אמר: "אלי גוטמן סימן את יוסי אולמרט כבעיה הפרטית שלו. ברור שאם הבעלים צריך לבחור בין מאמן או דובר אז הוא יבחר במאמן. גם העובדה שגוטמן חיפאי וקרוב לזאבי עוזרת לו. עכשיו תושלם מלאכת החורבן. אפשר לחשוב שעכשיו שהעיפו את אולמרט אז בית"ר תתחיל לנצח כל משחק 4:0? זהו, עכשיו בית"ר ירושלים היא עסק פרטי של גוטמן".

אבוקסיס וטלסניקוב חזרו לאימונים

שני שחקני בית"ר ירושלים, יוסי אבוקסיס וז'אן טלסניקוב, חזרו היום להתאמן. אבוקסיס, שלא התאמן מאז שבוע שעבר עקב דלקת בשריר, שהתגלתה לאחר שמתח את הקרסול באימון הנבחרת, כבר חש בטוב וערך היום אימון מלא.
טלסניקוב הסתפק באימון בריצה קלה בלבד והיום הוא צפוי לערוך בדיקת M.R.I חוזרת לאחר שבבדיקת הסי.טי. מאתמול לא התגלה ממצא חריג.

רופא הקבוצה, ד"ר פרנקל, מבקש להיות בטוח לגבי מצבו של הקרע הקטן בשריר הירך העליונה, ממנו סובל טלסניקוב, הגורם להגבלת תנועתו ולכאבים.

ישראל כהן, שהתלונן הבוקר על צוואר תפוס, לא התאמן באופן מלא, אך צפוי לחזור מחר לאימונים. כהן קיבל ביומיים האחרונים טלפונים מאוהדי מכבי חיפה, שקיללו אותו על אירוע היריקה על יוסי בניון.
כהן אמר ל-ONE: "אוהדים של חיפה השאירו לי הודעות בפלאפון עם קללות. אני כבר לא מתייחס לזה. עדיף להתעלם".
השבוע צפוי כהן לעמוד לוועדת משמעת בקבוצה ולהיקנס בגין הרחקתו בקנס של כאלף דולרים.

בית"ר התאמנה, כמתוכנן, גם היום בוינגייט והמאמן אלי גוטמן התמיד באימוני כושר מפרכים ללא משחקי כדור. לשחקנים תוכננה גם להיום ריצה בחולות, אך עקב הרוחות העזות נאלצו להסתפק בריצה בתוך אולם סגור.

בשל התחזית של מזג האוויר הסוער, לפיו צפוי לרדת שלג בירושלים, החליט גוטמן שלא לקחת סיכון ובימים רביעי וחמישי יתאמנו שחקני בית"ר ברמת השרון. ביום שישי ייערך האימון בטדי וביום שבת ייערך בבית וגן האימון המסכם, לקראת המפגש מול הפועל ת"א ביום ראשון (19:00).

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully