וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי טובה, חוץ מבריטני ספירס

20.2.2001 / 12:13

המעריצות ירדו מהלימוזינה של ההורים, תפסו מקום מוקדם, הדליקו נרות כשצריך וצרחו במקומות הנכונים; לבנים נותרה הפריבילגיה להציע לה נישואין; ספורטי ספייס בארץ הקודש, פרק אחרון

מאת אביב מלחי

וידוי קטן: גם לפני ביקורה ההיסטורי של מלאני סי בארץ, הייתי חובב מושבע של הספייס. אבל ברגע שמלאני חייכה אליי במסיבת העיתונאים – התאהבתי. מערכת היחסים הווירטואלית שלי איתה קיבלה חיזוק משמעותי בביקורה בארץ, גם אם מדובר בפחות מ-24 שעות.

שלוש שעות לפני ההופעה כבר היתה רחבת הסינרמה מלאה במעריצות שהגיעו כדי לתפוס מקום טוב. צפיפות? מאבטחים? מה זה לעומת האפשרות לצפות במל סי במרחק של מטר וסיגריה. רומי ויפעת, בנות 14 וחצי מראש העין, הגיעו מוקדם, מצויידות בשלטי "שלום מלאני". רומי אומרת ש"יש לה שירים מהממים" ויפעת קובעת שאין ספק שמלאני היא "הזמרת הכי טובה, חוץ מבריטני ספירס".

לא צריך להיות בעל תואר שלישי באנתרופולוגיה כדי לקבוע בוודאות ש-99 אחוזים מהקהל אתמול היה בטווח הגילאים שבין 14 ל-14 ושמונה חודשים. בתוך ים הבנות ותאומות מל סי הסתננו גם כמה בנים. אבישי ונועם, למשל. הם הגיעו מהרצליה, ולא, הם לא מרגישים מוזר. " אנחנו לא לובשים חולצות שלה ומרביצים למי שיורד על הספייס גירלז", אומר נועם. "אבל אנחנו אוספים עליה חומר ואוהבים את המוסיקה שלה". טוב, יש להם פריבילגיה אחת על הבנות: רק הם יכולים להניף שלט בו כתוב "Melanie I love you, will you marry me?".

מלאני מפרגנת, הקהל מחזיר

ככל שהשעות חולפות, מגיעות עוד ועוד מכוניות ופורקות שתיים שלוש בנות. ההורים, על תקן נהגי הלימוזינה, ממשיכים בדרכם. זה בסדר, עוד שלוש שעות הם יחזרו לאיסוף. ב-21:20 מלאני עולה לבמה, והקהל נכנס לטירוף, שלא נפסק עד לסוף ההדרן האחרון. מלאני כובשת את כולם תוך דקה אחת. היא אנרגטית, קופצת מצד לצד, מעניקה תשומת לב לכל צד באולם ונותנת מחמאות למעריצים על השירה.

היא מבצעת כמעט את כל שירי אלבום הסולו שלה, כולל הדואט המצליח עם בראיין אדאמס, כשהנגנים ממלאים את מקומו. הקהל כנוע לחלוטין. בשירים השקטים הוא מדליק נרות, שמתחלפים בצרחות מייד ברגע שמתחיל להיט המועדונים "I turn to you”. את הסוכרייה האמיתית, הלהיט הגדול שלה “never be the same again”, מלאני שמרה להדרן. קריאות קצובות של "we want mel” החזירו אותה לבמה, ואחרי השיר, שהסתיים בביצוע אקוסטי, ברור לכולם שזה הסוף. ביציאה, בהמתנה להורה-נהג, לכולם מרוח חיוך ענקי על הפרצוף. כל אחד מהם יהיה כוכב ההפסקה היום בבית הספר.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully