וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גילה גמליאל התגרתה ברוני בראון"

25.8.2003 / 14:46

ועדת האתיקה של הכנסת קבעה כי בראון אינו מחויב להתנצל בפני הח"כית על דבריו: "אם הייתה לי בת כמוך הייתי הורג את אישתי"; הנימוק: גמליאל גידפה ראשונה


ח"כ רוני בראון (ליכוד) לא יחויב להתנצל בפני חברת סיעתו, ח"כ גילה גמליאל, על אמירתו: "אם הייתה לי בת כמוך הייתי הורג את אישתי" - כך קבעה היום ועדת האתיקה של הכנסת. בגלי צה"ל דווח כי חברי הוועדה נימקו את החלטתם בכך שלהתבטאות קדמה התגרות מצד גמליאל, שאמרה לבר-און: "תסתום את הפה", שלוש פעמים ברצף.

בראיון לגלי צה"ל אמרה היום גמליאל, כי זו הפעם הראשונה שהיא שומעת על החלטת ועדת האתיקה. הח"כית מתחה ביקורת קשה על ההחלטה ועל דרך קבלתה. "זה פשוט עצוב לשמוע שהדברים האלה אכן התרחשו בהיבט של ועדת האתיקה... אני רואה את זה בחומרה רבה שהוועדה ראתה לנכון לפרסם החלטות בלי לשמוע את הצד שלי". במהלך הראיון, שהפך להתכתשות מילולית, נתבקשה גמליאל לפחות שלוש פעמים להשיב על השאלה האם אמרה לח"כ בראון "תסתום את הפה" שלוש פעמים. גמליאל התחמקה פעם אחר פעם מתשובה ישירה. "אני חושבת שהדיון הזה אם וכאשר הוא היה צריך להתקיים, הוא היה צריך להתקיים בוועדת האתיקה", אמרה.

לפני כחודש וחצי פרץ עימות מילולי חריף בין גמליאל לבראון, במהלך דיון בוועדה למעמד האשה של הכנסת. הוועדה דנה בסוגיה פרוצדורלית לגבי הצעת חוק העוסקת בנשים בתפקידי דירקטוריות בספורט. גמליאל, המשמשת כיו"ר הוועדה, הביעה רצון עז שהצעת החוק תועבר לטיפולה. בר-און הודיע לגמליאל כי הסוגיה תיבדק בוועדת החינוך של הכנסת.

תגובתו של בראון הציתה את זעמה של הח"כית, שפירשה את דבריו כעיכוב ההצעה. גמליאל האשימה את בראון בשוביניזם וברדיפה אישית שלה. "אתה לא אוהב אותי, אתה רודף אותי", הטיחה בבן סיעתה. בהמשך האשימה גמליאל את בראון כי אמר בעבר כי "אם היתה לי בת כמוך, הייתי הורג את אשתי". בראון לא הכחיש את הדברים ואמר: "גמליאל היא רודפת סנסציות כמעט מקצועית... אני די שותף לרגש הבוז שחשים כלפי הגברת גמליאל רבים מחבריי לסיעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully