וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר רוצה רבע גמר

3.3.2001 / 18:53

היונייטד ינסו לסגור את שלב הבתים כבר הערב עם ניצחון על ולנסיה באולד טראפורד. לה קורוניה תנסה להחזיר לגלאטסראיי על ההפסד בשבוע שעבר. חוזרים לכדורגל האמיתי, הערב החל מ-21:45



המחזור הרביעי בשלב הבתים השני בליגת האלופות ייצא היום לדרך עם ארבעה משחקים. משחקי הערב ומחר יהוו את השיחזור למחזור המשחקים מלפני שבוע עם תקווה וציפיות לקצת יותר שערים ממה שראינו בשבוע שעבר.

המוקד יהיה הערב באולד טראפורד (21:45, שידור ישיר בערוץ הספורט) שם תארח מנצ'סטר יונייטד את ולנסיה למשחק שיכול להבטיח ליונייטד את העלייה לרבע הגמר המידה וינצחו.

לה קורוניה תנסה לחזור לתמונת הסיכויים כשתארח את גלאטסראיי הטורקית. פנאתיחנייקוס תארח באתונה את שטורם גראץ. פאריס סן ז'רמן תארח את מילאן במשחק קריטי מאוד לשתי הקבוצות.

בית 1: יונייטד תנסה לסגור עניין באולד טראפורד


מנצ'סטר יונייטד - ולנסיה (21.45, שידור ישיר בערוץ הספורט)


בשבוע שעבר השיגה היונייטד בדיוק את מה שרצתה, נקודה בולנסיה. היום יכולים פרגוסון וחבורתו לסגור את עניין ההעפלה לרבע הגמר עם ניצחון. היונייטד בבית טובה יותר ובעיקר נכונים הדברים לאור יכולתה הלא משכנעת של ולנסיה בתקופה האחרונה.

בקהאם, גיגם, סקולס וקין ירצו מאוד לסגור את הסיפור כבר הערב ולהוריד את מפלס המתח עד לשלב רבע הגמר.

בולנסיה הדברים מסובכים. מעבר ליכולת הלא טובה מגיעים שחקניו של הקטור קופר למשחק מכריע דווקא באולד טראפורד. ריאל מדריד עשתה את זה בעונה שעברה, אבל הייתה הרבה יותר טובה מולנסיה הנוכחית.


פנאתינייקוס - שטורם גראץ (21.45)


בשבוע שעבר הצליחו האוסטרים להבקיע את כמות השערים הרבה ביותר באותו ערב שחון. שני שערים הספיקו לניצחון על פנאתינייקוס והקפיצו את גראץ לעמדה מצויינת להעפלה לרבע הגמר. האס, קוצ'יאן וואסטיץ' יסתפקו הערב בנקודה אחת בהר הגעש באתונה.

היוונים יעלו בהרכב החזק ביותר שלהם, שיכלול את ניקוס ליברופולוס וקשישטוף ואז'יחה הכשירים למשחק. רק ניצחון יהיה טוב ליוונים. אווירה חמה מובטחת.

בית 2: ההזדמנות האחרונה של לה קורוניה


פאריס סן ז'רמן - מילאן (21.45)


בפאריס יודעים שההזדמנות הגדולה שלהם היתה בשבוע שעבר. תיקו 1:1 במילאן, כאשר האיטלקים שיחקו בעשרה שחקנים במשך רוב דקות המשחק. הצרפתים חייבים ניצחון ויכולים להשיג אותו מול מילאן עמוסת הפציעות.

מילאן במצבה הנוכחי תסתפק בנקודה. ההגנה המפוררת (קוסטקורטה פצוע, מלדיני בספק), ההרחקות וכל הצרות האחרות מפילים את כל התיק על לאונרדו ושאבצ'נקו שיפתחו בחוד.



דפורטיבו לה קורוניה - גלאטסראיי (21.45, שידור ישיר בערוץ הטורקי)


דפורטיבו התאוששה ממאורעות ה"עלי סמי ין" של השבוע שעבר ותעשה הכל כדי להחזיר לטורקים על ההפסד הלא מוצדק בשבוע שעבר.

גלאטסראיי יכולה להעפיל לרבע הגמר כבר הערב ולאור היכולת נטולת הברק של האלופה הספרדית זה לא בשמיים. מכת הפציעות וההרחקות של גלאטסראיי יכולים להקל מעט על הספרדים.

לאוהבי הזיפזופ, אצבע אחת באולד טראפורד ושנייה בלה קורוניה.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully