וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זונות בהכשר משרד הבריאות

25.8.2003 / 7:55

המשרד מנפק תעודה ל"נשים העובדות" בתל אביב, שמעידה כי עברו בדיקות למחלות מין; רופאת המחוז: לא באנו להילחם בזנות, אלא למנוע התפשטות מחלות

משרד הבריאות מנפק כרטיס ליצאניות, שיעיד שעברו בדיקה לגילוי מחלות מין. את הכרטיס, שמנופק במרפאה של לשכת הבריאות המחוזית בתל אביב, יציגו היצאניות ללקוחות.

ב"ידיעות אחרונות" דווח, כי כבר לפני כעשרה חודשים הקים המשרד מרפאות מיוחדות בתל אביב ובחיפה, לטיפול במחלות המועברות במין - ללא תשלום וללא קשר לביטוח רפואי. עיקר פעילות המרפאות הוא בקרב יצאניות ולקוחותיהן. בתל אביב בלבד מבקרים בהן כ-120 מטופלים מדי חודש.

באחרונה פתחו במרפאה בתל אביב ביוזמה חדשה. עובדים בזנות במכוני הליווי באזור המרכז קיבלו "כרטיס נבדק", שאליו צורפה תמונה. אם הנבדק חולה במחלה כלשהי - נכתב הדבר בכרטיס. בכל חצי שנה יחודש תוקפו של הכרטיס, לאחר בדיקות חוזרות. מדובר בעשר מחלות המועברות במגע מיני, בהן איידס, עגבת והרפס.

ד"ר תמי שוחט, רופאת המחוז, סיפרה כי צוותי מתנדבים פוקדים כ-20 מכוני ליווי בשבוע ומבקרים באתרי זנות, כדי להפיץ את המידע את המרפאה. לדבריה, "לא באנו להילחם בזנות. המטרה היא שאדם שיילך לשירותים מהסוג הזה, יבקש כרטיס נבדק. כך נוכל למנוע התפשטות המחלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully