וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתון הכדורגל "ראשון" נסגר

3.3.2001 / 18:53

השבועון של רשת "שוקן" מסיים פעילותו אחרי שנה וחצי עקב אי רווחיות כלכלית. גורם בכיר בעיתון: מהיום שהוא נולד דיברו על סגירתו

שבועון הכדורגל "ראשון", של רשת שוקן, נסגר השבוע לאחר שנה וחצי ו-73 גליונות. העיתון נפתח בסערה גדולה כשבועון הכדורגל הראשון בישראל והתאפיין בכותרות צבע שלעתים גרמו לסערות שהגיעו אפילו לפוליטיקה הישראלית.

אתמול הוחלט על סגירתו הסופית של העיתון עקב אי רווחיותו הכלכלית. עורכו הראשי של העיתון, איתן מרקוביץ, סירב להתייחס לסיבות שהביאו להחלטה והסכים לאמר ל-ONE על הסגירה: "חבל לי נורא".

גורם בכיר אחר בעיתון אמר: "השבועון פשוט הפסיד כסף. ניסינו תקופה לא קצרה לנסות ולשכנע לתת לעיתון עוד זמן. מהיום הראשון שהעיתון הזה נולד דיברו על זה שהוא ייסגר. העניין הוא שהמצב בשוק נורא, יש תחרות ואין מספיק הכנסות מפרסומות. למרות המצב אני דווקא משוכנע שיש מקום לעיתון כזה בארץ".

עורכי העיתון החליטו שלא להפיק מהדורת פרידה כך שהגיליון שיצא שלשום נחשב לגיליון האחרון. את ההחלטה הסופית על סגירתו קיבל מנכ"ל רשת שוקן, יוסי ורשבסקי, שלא ניתן היה בשעת כתיבת הידיעה להשיג את התייחסותו. עשרות עובדי העיתון (שמונים בערך) היו ברובם "פרילנסרים" כך שאין לאיש אחריות על המשך דרכם.

"ראשון" הוציא גליונות מיוחדים למשחקי עונה ומשחקי נבחרת ישראל, עם שיטת ציונים מקורית והרחבות על משחקי השבת, עם פריוויו מיוחד ומורחב למשחק ליגת-העל של יום שני. בנוסף נתן "ראשון" סקירה לליגות האירופיות השונות, עקב אחרי הליגיונרים הישראלים בחו"ל ונתן טור שבועי של ביקורת שיפוט על המשחק המרכזי.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully