וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NFL: פנינגטון שבר יד, גם גריסי נפצע

רחביה ברמן

24.8.2003 / 15:07

הקווטרבק המצטיין של הג'טס שבר את מפרק ידו השמאלית וייעדר למשך תקופה לא ידועה. דיוס סטיילי התייצב למחנה האיגלס. גם בריאן גריסי נפצע וייעדר כנראה לתקופה ממושכת

מכת פציעות ברחבי הליגה בסוף השבוע השלישי של משחקי קדם העונה. הפציעה המשמעותית ביותר היא זו של צ'אד פנינגטון, הקווטרבק המצטיין של הניו יורק ג'טס. פנינגטון תוקל מאחור על ידי ברנדון שורט מהג'איינטס, שתי דקות מהמחצית במהלך דרבי הראווה של ניו יורק (14:15 לג'טס). פנינגטון נחת על מפרק ידו ובבדיקת נרנטגן התברר שהמפרק נשבר וגם יצא ממקומו.

פנינגטון קיבל את משרת הקווטרבק הפותח של הג'טס במחזור החמישי אשתקד, לאחר שתחת קודמו בתפקיד ויני טסטוורדה צלעו הסילונים למאזן 3:1. פנינגטון הוביל את הירוקים מניו יורק למהפך מרשים שהסתיים במאזן 7:9 ובאליפות הבית המקנה כרטיס לפלייאוף.

כעת יקבל שוב טסטוורדה את המושכות, ויקבל הזדמנות לעשות מה שרק שמונה קווטרבקים בהיסטוריה עשו לפניו – לצבור 40,000 יארד בקריירה. לטסטוורדה חסרים 442 יארד לשם כך, ושניים עד שלושה משחקים אמורים להספיק לו כדי להגיע ליעד. אוהדי הג'טס יקוו שבדרך יינתנו להם גם איזה ניצחון או שניים, ככה בשביל הסבבה.

גם גריסי בפצועים

הקווטרבק בריאן גריסי, שהובא למיאמי מדנבר כתעודת ביטוח במקרה שהפותח ג'יי פידלר ייפצע, נפצע בעצמו. גריסי, שנכנס כמחליף במהלך ניצחון הראווה על אטלנטה (21:30), נתקע בבוהן רגלו בדשא. בדיקת רנטגן לא העלתה דבר, אולם בדיקת MRI העלתה פגיעה נרחבת בגידים.

גריסי נשאר במשחק למשך שישה מהלכים נוספים, והוביל התקפה של 64 יארד לטאצ'דאון, בטרם ירד בכוחות עצמו לחדר ההלבשה.

עוד פציעות

קים הרינג, הסייפטי של הסט. לואיס ראמס, שבר את עצם הרדיוס בזרועו השמאלית במהלך בעיטת הפתיחה במשחק הראווה נגד הבאפאלו בילס (24:28 לבילס). הרינג ייעדר למשך פרק זמן לא ידוע.

גם ג'יימס ת'ראש, התופס של הפילדלפיה איגלס, לא יצא בשלום ממשחק הראווה של קבוצתו מול ניו אינגלנד (12:24 לפטריוטס). ת'ראש ספג פציעות לראש ולצוואר כשתוקל על ידי טיי לו מבהלך ניתור למסירה של דונובן מקנאב. ת'ראש הורד מן המגרש באלונקה ולא ברור למשך כמה זמן ייעדר.

עוד שחקן שנפצע בפילדלפיה במשחק הזה הוא הקיצוני ההגנתי הרוקי ג'מאל גרין, ששבר את רגלו בזמן שניסה לתקל את הרץ של ניו אינגלנד אנטוויין סמית' ברבע השלישי.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

ויש גם חדשות טובות בפילי

הרץ האחורי דיוס סטיילי שבר את הברוגז המטופש שלו והתייצב למחנה האימונים של האיגלס. סטיילי, שהחרים את אימוני הקבוצה במחאה על כך שהקבוצה "מסרבת לדון בעתידו כשחקן האיגלס מעבר לעונה הקרובה", שהיא האחרונה בחוזה שלו, רצה שיאריכו לו את החוזה כבר עכשיו ושבדרך יתגמלו אותו כפי שלדעתו מגיע לו. אז בינתיים,

במקום תוספת למשכורת, הוא שילם 135,000 דולר קנס על ההיעדרות (חמישייה לכל אחד מ-27 הימים). שובו של סטיילי מבשר טובות לאיגלס, שבלעדיו היו דקים כחוט שדרה של פוליטיקאי בעמדת הרץ האחורי.

מייקל מקרארי פרש

עוד שריד להגנה הגדולה בהיסטוריה עזב את הבולטימור רייבנס, והפעם לא מסיבות של תקרת שכר. מייקל מקרארי, הקיצוני ההגנתי המעולה של אלופי שנת 2000, הודיע כי הוא מתכוון לפרוש. מקרארי בן ה-33 (1.93, 120 קילו) רשם בעשר שנותיו בליגה 71 הפלות קווטרבק ו-561 תיקולים.

51 ההפלות שלו בשש שנים במדי בולטימור מציבות אותו במקום השני בתולדות המועדון, אחרי הליינבקר פיטר בולוור. בעקבות פרישתו הועלתה האפשרות שיועסק בסגל האימון של הקבוצה. "אנחנו אוהבים אותו ונשמח לקבל אותו בכל צורה שנוכל", אמר המאמן הראשי בריאן ביליק.

הקרבות על ההרכב

* קלי הולקומב הוכרז על ידי המאמן בוץ' דייויס כקווטרבק הפותח של קליבלנד, על חשבון טים קאוץ'. הולקומב מסר אשתקד ל-790 יארד, שמונה טאצ'דאונים וארבע חטיפות בארבעה משחקים, שניים מהם כפותח. משחקו המרשים ביותר היה בפלייאוף, במשחק ההפסד הדרמטי 36:33 מול פיטסבורג, בו פתח במקום קאוץ' ומסר ל-429 יארד ושלושה טאצ'דאונים, אולם נכנע לקאמבק של הסטילרס.

* קווינסי קרטר הוכרז כקווטרבק הפותח של דאלאס, וגבר במאבק לתפקיד על צ'אד האצ'ינסון. קרטר פתח אשתקד בשבעה משחקים ורשם 1465 יארד, שבעה ט"ד ושמונה חטיפות. במהלך קדם העונה הנוכחי דווקא נראה היה (על פ-י המספרים היבשים) שהאצ'ינסון מתפקד טוב יותר, אבל כנראה שהטונה (מאמן דאלאס ביל פרסלס) ראה משהו שאנחנו לא ראינו

* איימוס זרואיי ניצח בתחרות מול ג'רום בטיס על עמדת הרץ האחורי הפותח של הפיטסבורג סטילרס. זרואיי בן ה-27 רשם אשתקד 762 יארד בממוצע סביר של 3.9 יארד לנשיאה.

תוצאות קדם עונה

פיטסבורג – דאלאס 14:15

פילדלפיה – ניו אינגלנד 24:12

מיאמי – אטלנטה 21:30

אוקלנד – מינסוטה 21:6 (הרץ הרוקי אונטריו סמית 6 ריצות, 38 יארד, ט"ד)

אריזונה – שיקאגו 17:27

באפאלו – סט. לואיס 24:28 (קורט וורנר מסט. לואיס 13/15 ל-125 יארד, ט"ד, בלי חטיפה)

דטרויט – קליבלנד 17:38 (קלי הולקומב מקליבלנד 14/21 ל-130 יארד, ט"ד בלי חטיפה)

סינסינטי – טנסי 23:15

ג'איינטס- ג'טס 15:14 (אייק היליארד מהג'איינטס 7 תפיסות, 150 יארד, ט"ד)

וושינגטון – בולטימור 3:24

טאמפה ביי – ג'קסונוויל 6:10 (תומאס ג'ונס מטאמפה 7 ריצות, 57 יארד, ט"ד)

גרין ביי – קורליינה 20:7

יוסטון – סן דייגו 19:17

סן פרנסיסקו – ניו אורלינס 12:27

סיאטל – קנזס סיטי 31:42 (טרנט דילפר מסיאטל: 12/14 ל-124 יארד וט"ד)

וואלה! פוטבול לשירות הגולש

* הפקולטה למדעי הפוטבול התעוררה משנת הקיץ וחזרה לענות לשאלות גולשים. שם תוכלו גם למצוא מדריך לחוקים בסיסיים ומגדיר עמדות שיעזור לכם להתמצא במגרש. יש לכם שלאות על פוטבול? שם המקום לשאול. ולפעמים, אם התשובה דורשת כתבה שלמה, נספק לכם בדיוק את זה. אז לכו על זה. אנחנו מחכים לכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully