וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריגלי ישראל משקיעה 1.4 מיליון דולר בקמפיין להחדרת מסטיק חדש

3.3.2001 / 18:53

גיתם BBDO ילווה את מסע הפרסום וחברת פרומרקט אחראית לקידום המכירות של המוצר החדש

נורית שר

חברת ריגלי ישראל תעלה בחודש הבא קמפיין פרסומי למסטיק חדש תחת המותג Winterfresh. ההשקעה הכוללת בקמפיין 1.4 מיליון דולר והוא יכלול סרטון טלוויזיה, תשדירי רדיו ופעילות קד"מ נרחבת. משרד הפרסום של ריגלי ישראל, גיתם BBDO, ילווה את הקמפיין.

מסע קידום המכירות יבוצע ע"י חברת הקד"מ פרומרקט, ויכלול חלוקת חצי מיליון דוגמיות לצעירים במקומות בילוי: מועדונים, פאבים, בתי קפה וחופי ים. כמו כן, יחולקו הדוגמיות גם באוניברסיטאות ומרכזי קניות.

המותג החדש ישווק לפלח שוק הצעירים בגילאי 25-17. המסטיק החדש ללא סוכר בטעמי מנטה מחוזקת (אוריגינל) ומנטה מתוקה (קול בריז).

חברת ריגלי העניקה "לגיטימציה" ללעיסת מסטיק דרך מיצוב מותג אורביט כתורם למניעת עששת, וכעת ברצונה לפנות אל פלח שוק הצעירים במסרים מתאימים של Cool ו-Fun ומסרים אופנתיים.

סרטון הפרסום מציג בחור על רקע בריכה ביום חמסין. כדי להתרענן לוקח הצעיר מסטיק Winterfresh והבריכה הופכת למשטח החלקה על הקרח, עליו מחליקים צעירים.

מוצרי ריגלי נמכרים בארץ מאז שנות ה-50 באמצעות חברת Wrigley GmbH. מאז 1997 רשומה ריגלי ישראל בע"מ כחברה פעילה. ריגלי ישראל היא חברת בת של ריגלי שיקאגו. מאז 2001, ריגלי ישראל אחראית על יבוא ומכירה של מוצרי ריגלי ישראל.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully