וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיינשטיין של יפן הביא לעולם

3.3.2001 / 18:53

פיתוח חדש יאפשר הצפנה והעברה של קבצי ווידאו בפורמט MPEG4 החדש על גבי טלפונים סלולריים; טושיבה ואינפיניאון אחראיות לחידוש

תאגיד טושיבה וחברת אינפיניאון (Infineon Technologies AG) הודיעו ביום שני שעבר, כי החלו בעבודה משותפת על מערכות ווידאו בפורמט MPEG4, המיועדות לדור השלישי של טלפונים סלולאריים (G3).

החברות פיתחו ממשק המקשר שבב קודק (שבב המצפין ומפענח) של MPEG4 מתוצרת טושיבה, עם שבב בייסבאנד (שבב שידור בתדר יחיד, המנהל את התקשורת האלחוטית של טלפונים סלולאריים) של פורמטי התקשורת הסלולארית UMTS ו-GSM, מתוצרת אינפיניאון.

בהודעתן המשותפת מסרו החברות כי לכשישולבו, יספקו שני השבבים את כל היכולות הנחוצות לצורך תקשורת-ווידאו, על גבי טלפונים, הפועלים הן ב-GSM והן ב-G3.

שבב הקודק ל-4MPEG, שמייצרת טושיבה, הוכרז לראשונה בינואר השנה, ומיועד לשימוש בטלפונים הכוללים מצלמות ווידאו, ובעלי יכולת לשידור וקליטת ווידאו.

שתי החברות אמרו, כי יערכו בתערוכת ה-GSM העולמית, תצוגת תכלית של המערכת החדשה. התערוכה תתחיל ביום שלישי הקרוב (19.2.01) בקאן שבצרפת, ותימשך ארבעה ימים.

על פי התחזיות הווידאו עתיד להיות יישום המפתח של טלפונים סלולאריים מהדור השלישי. רשתות G3 חדשות, כמו זו שתופעל על ידי אנ.טי.טי דוקומו בטוקיו החל מסוף מאי, יכולות לתמוך במהירויות תקשורת גבוהות בהרבה מהרשתות הקיימות, מה שיאפשר להן להעביר וודיאו באיכות גבוהה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully