וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם בהפועל ת"א

3.3.2001 / 18:53

רפי עגיב איים על שחקני הקבוצה ערב המשחק בבלומפילד בביטול החוזים לשנה הבאה. סלים טועמה הותקף על ידי אוהדי הקבוצה

הפסדה אמש של הפועל ת"א להפועל חיפה בבלומפילד (1:0) גרם לזעזוע עמוק ולהלם של כל הסובבים את הקבוצה. בפעם הראשונה העונה נשמעו גם דיבורים כי מאבק באליפות הוכרע באופן סופי לטובתה של מכבי חיפה.

את הדברים הקשים ביותר זכו השחקנים לשמוע דווקא מרפי עגיב, מראשי הפועל ת"א, שצפה ככל הנראה את העומד לקרות ובאסיפת הקבוצה, ערב המשחק בבלומפילד, איים על השחקנים כי למרות שרובם חתומים על חוזים בקבוצה גם לעונה הבאה לא תהיה להנהלה בעיה לבטל את החוזים ולשחרר שחקנים שלא יספקו את הסחורה.

שחקני הקבוצה לקחו קשה את הדברים שנאמרו, למרות שלא ברור אם נאמרו לצורך איום בלבד לפני המשחק מול חיפה או כצעד אפשרי בו תפעל הנהלת הקבוצה.

השעיר לעזאזל של אוהדי הפועל: סלים טועמה

אוהדי הפועל ת"א מצאו את האשם העיקרי בהפסד: סלים טועמה. בסיום המשחק חיכו עשרות אוהדים של הפועל וקיללו את טועמה ובשלב מסויים אף ניסו לתקוף אותו.

מלבד הקללות אותן ספג טועמה, נראה גם כי השחקן ייאבד את מקומו בהרכב לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים בשבוע הבא.

בונים על פישונט מול בית"ר

אם בהפועל חשבו לפני המשחק כי אישטוואן פישונט ייאלץ להיעדר גם מהמשחק מול בית"ר ירושלים, הרי שאתמול בתום המשחק כבר דיברו אחרת.

בהפועל יעשו את כל המאמצים כדי להכשיר את פישונט, שסובל מכאבים בגב התחתון, למשחק מול בית"ר, שבמצב הנוכחי הפך לקרב על המקום השני ולכרטיס לאופ"א.

בנוסף לפישונט יחזור להרכב אסי דומב, שסיים עונש הרחקה בשל כרטיסים צהובים. גאבור הולמאי יחזור למקומו בחוליית הקישור.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully