וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישה רשמית ראשונה בין הרשות הפלסטינית לממשל האמריקאי החדש

3.3.2001 / 18:53

שר התכנון הפלסטיני, נביל שעת', ידגיש היום בפני מזכיר המדינה האמריקאי את הצורך בחידוש השיחות עם ישראל מהנקודה שבה הן נעצרו בטאבה; ג'יבריל רג'וב ייפגש עם ראש הסי.אי.איי.


מאת שי שריג

שר התכנון הפלסטיני, נביל שעת', ייוועד היום בארצות הברית עם מזכיר המדינה האמריקאי, קולין פאוול, לפגישה רשמית ראשונה בין נציג הרשות הפלסטינית לבין הממשל האמריקאי החדש. לקראת הפגישה אומר שעת' כי הפלסטינים יציגו בפני פאוול את עמדתם כלפי תהליך השלום ואת הצורך בהפסקת האלימות הישראלית וחידוש השיחות מהנקודה שבה נעצרו בטאבה.

שעת' אמור להיפגש עם בכירים אמריקאים נוספים, ביניהם אדוארד ווקר, הממונה על ענייני המזרח התיכון במחלקת המדינה האמריקאית, ובכירים בבנק העולמי ובקרן המטבע הבינלאומית. לפני מספר ימים הגיע לארה"ב האחראי על הביטחון המסכל בגדה המערבית, ג'יבריל רג'וב, והיום הוא צפוי להיפגש עם ראש הסי.אי.איי, ג'ורג' טאנט, כדי לדון בדרכים להמשך שיתוף הפעולה בין הפלסטינים לבין הממשל בענייני ביטחון.

אתמול נועד ראש הרשות הפלסטינית, יאסר ערפאת, עם הקונסול האמריקאי הכללי בירושלים, רונאלד שלייקר. הפגישה עסקה בהכנות לקראת ביקורו של מזכיר המדינה האמריקאי, פאוול, באזור. שלייקר הדגיש כי ארה"ב מעונינת מאוד שישראל והפלסטינים יפעלו יחדיו כדי להתגבר על המחלוקות ביניהן.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully