וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אוהדים יורקים מקבלים אדום

3.3.2001 / 18:53

אוהד הפועל פ"ת שירק על לוני הרציקוביץ' בשבת הורחק ממשחקי הבית של הקבוצה. אטיקו ולאטפיה נבחנים בקבוצה

מארי-רוז שטרית ואופירה אסייג

בהפועל פ"ת הכחישו היום (שני) בתוקף את הפרסום לפיו מתנהל מו"מ עם ראפיד בוקרשט ו/או עם גלוריה ביסטריצה לגבי השאלתו או קניית כרטיסו של הקשר הרומני קונסטנטין שומאכר.

מנכ"ל הקבוצה, אבי סמובסקי, אמר ל-ONE: "זה קשקוש. מה שנכון זה שגילינו בו עניין בעבר, אבל עד כה לא נעשה שום דבר בעניין. לגבי העתיד, זה תלוי בנסיבות השונות, אבל נשמח אם הוא ישחק אצלנו".

היו"ר דני לוי הוסיף: "זאת ידיעה שקרית של מדליף מטומטם וכל קשר בין הידיעה למציאות שונה לחלוטין".

איברהים אטיקו, הקשר הבינ"ל בן ה-19 מגאנה, אמנם כבר רשום כשחקן של הקבוצה, אולם בפ"ת הבהירו כי הוא עדיין נבחן וייתכן שישוחרר אם לא ירשים בסופו של דבר. השוער הניגרי בן ה-18.5, גרג אטפיה, בעל שתי הופעות בנבחרת ארצו, נבחן גם כן בפ"ת עד סוף השבוע, כשבכל מקרה המחשבה היא כבר לעונה הבאה.

הנהלת הפועל פ"ת החליטה להעניש את אוהד הקבוצה, שירק בשבת על
לוני הרציקוביץ', הבעלים של מכבי ת"א. האוהד, שמוכר היטב
בפ"ת, לא יורשה להיכנס יותר למשחקי הבית של הקבוצה.

דני לוי אמר ל-ONE: "אני ראה את הפגיעה בהרציקוביץ' כפגיעה אישית. אני בוש ונכלם והיריקה בפניו של לוני היא מבחינתי יריקה בפניי. החלטתי למגר את התופעה המכוערת ולהעניש במקום את האוהד בכך שהוא יותר לא יגיע לראות את הפועל פ"ת במגרשה הביתי. כל הנהלת הפועל פ"ת מבקשת סליחה מלוני הרציקוביץ'. אני מקווה שהוא יקרא על העונש ויבין שבפ"ת מטפלים בבעיות ובתופעות המכוערות שלא שייכות לספורט באופן מיידי".

קפטן מכבי פ"ת, מוראד מגמאדוב, עבר היום בדיקת MRI בניסיון להבהיר באופן חד-משמעי את מצב הפציעה בברכו. בקבוצה מקווים לקבל את התוצאות כבר הערב כדי שיוכלו להחליט על המשך הטיפול בבלם. אם לא תתבהר התמונה לגבי מצבו, יתכן שמגמאדוב ייצא לקבל אבחנה בחו"ל, אולי בקרואטיה.

מגמאדוב, שלא החלים לגמרי מניתוח הארתרוסקופיה אותו עבר לפני כשלושה חודשים, המשיך לסבול מהצטברות נוזלים בברך לאחר כל מאמץ גופני, מה שגרם לו בין היתר לדרוך לא טוב על הרגל - דבר שגרר פציעה נוספת שאובחנה כ"מתיחה בשריר התאומים".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully