וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Encotone השלימה גיוס של 6.5 מיליון דולר בין היתר מגנדן ומ-ECI

3.3.2001 / 18:53

יואל פלדשו, שפרש לאחרונה מאל על, מונה למנהל תחום הטכנולוגיות של גנדן היי-טק

שלומי גולובינסקי
ltpgt
חברת הסטארט אפ Encotone מירושלים, השלימה גיוס של 6.5 מיליון דולר, שבוצע בין היתר מבעלי המניות שלה וגנדן היי-טק, זרוע ההשקעות בטכנולוגיה של קבוצת גנדן, הנשלטת על ידי נוחי דנקנר, אבי פישר ומשפחות גילנסקי ושימל.
lt/pgt

ltpgt
חברת Encotone, שעל בעלי מניותיה נמנים אי.סי.איי וחברת Netegrity (סימול נאסד"ק NETE), עוסקת בפיתוח פתרונות ובמתן שירותים בתחומים של אבטחת עסקות E-commerce ועסקות באמצעות הטלפון.
lt/pgt

ltpgt
הטכנולוגיה שפיתחה החברה מיועדת לצמצם את הסיכון אליו חשוף המוכר בעסקות במסמך חסר, וכן מאפשרת גישה מאובטחת לרשתות ומסדי נתונים של ארגונים וחתימה דיגיטלית של קבצים אלקטרוניים. הטכנולוגיה של Encotone מבוססת למעשה על זיהוי מרחוק של עובדי החברה שלהם יש גישה לרשתות המידע. הזיהוי מתבצע באמצעות כרטיס חכם.
lt/pgt

ltpgt
ד"ר יצחק לבטון, מייסד Encotone, אמר כי הטכנולוגיה של החברה מבוססת על מספר רב של פטנטים ועל בקשות לאישור פטנטים. לבטון אומר, כי החברה החלה לפתח את מוצריה בהתאם לדרישות השוק לפיתוח פתרונות אבטחה ניידים.
lt/pgt

ltpgt
במקביל, הודיעה היום גנדן היי-טק, כי יואל פלדשו מונה למנהל תחום הטכנולוגיות שלה. פלדשו, ששימש כמנכ"ל אל על בארבע השנים האחרונות, פרש מתפקידו בחודש אוקטובר האחרון.

קודם לכן, שימש כמנכ"ל קבוצת צ'מפיון מוטורוס וכמנכ"ל חברת היי-טק. בשנת 1993 פרש פלדשו מחיל האוויר בדרגת תת-אלוף, לאחר שכיהן כראש להק אוויר, ראש להק מודיעין וראש להק כוח אדם.
lt/pgt

ltpgt
עד כה השקיעה גנדן היי-טק ב-8 חברות היי-טק סכום של כ-10 מיליון דולר. כיום בוחנת החברה השקעות ב-10 חברות סטארט אפ נוספות.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully