וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירי קומברס נטוורקס ממשיכים לנדוד: סחי גרליץ, שהיה האיש מספר 2 בחברה - עזב והצטרף כשותף לאייפקס

3.3.2001 / 18:53

גרליץ היה סגנו של איציק דנציגר, ועזב ככל הנראה בעקבות מינויו של זאבי ברגמן לתפקיד המנכ"ל במקום דנציגר

גיא הדס
ltpgt
סחי גרליץ, שהיה עד לפני מספר חודשים האיש מספר 2 בקומברס נטוורקס, החברה הבת החשובה ביותר של קומברס , עוזב את החברה ומצטרף כשותף לקרן ההון סיכון אייפקס.
lt/pgt

ltpgt
גרליץ היה סגנו של איציק דנציגר, כשזה היה מנכ"ל קומברס נטוורקס, והאחראי לכל הפיתוח העסקי והתכנון האסטרטגי בחברה. מקורבים לקומברס הסבירו היום כי העזיבה שלו באה בעקבות המינוי של זאבי ברגמן למנכ"ל החברה במקום איציק דנציגר, ואי שביעות רצונו מכך שלא הוא התמנה לתפקיד.
lt/pgt

ltpgt
המינוי של ברגמן לא עבר בלי סערות בקומברס, כאשר דנציגר עצמו התמנה לתפקיד נשיא החברה האם, קומברס קורפ, שמחזיקה גם באינפוסיס ובעוד חברות. גרליץ התמנה תחילה גם הוא לתפקיד בחברה האם, אבל העדיף לעזוב ולהצטרף לאייפקס.
lt/pgt

ltpgt
לפי ההערכות, יהיה זה רוני צארום, שהיה מנכ"ל חטיבת האינטרנט הנייד של קומברס, שיחליף את גרליץ. אולם הערכות אחרות מדברות על כך שצארום עשוי לעזוב את קומברס גם הוא. בכל מקרה, שטף הידיעות על שינויים בהנהלה הבכירה של קומברס נטוורקס הוא חריג ביותר בנוף של החברה, שנחשבה לאחת הסולידיות ביותר.
lt/pgt

ltpgt
קרן ההון סיכון אייפקס היא חלק מקבוצת אייפקס העולמית, שהודיעה רק בשבוע שעבר כי השלימה גיוס הון לקרן החדשה - אייפקס אירופה V, בסך של 4 מיליארד יורו. השלוחה הישראלית של אייפקס היתה קרן ההון סיכון עצמאית, עד השנה שעברה. אולם, לפני כחצי שנה היא התמזגה עם אייפקס העולמית, ועתה אין קרן ייחודית לישראל, וחלק מההשקעות מבוצעות בישראל דרך אייפקס העולמית.
lt/pgt

ltpgt
בכל מקרה, בקרן יש עתה 4 שותפים ישראליים - חנוך ברקת שהוא מנכ"ל המשרד הישראלי, עמוס גורן שאחראי על ההשקעות בביוטכנולוגיה, אורן זאב שאחראי על ההשקעות ב-IT, ועתה גם גרליץ.
lt/pgt

ltpgt
אייפקס פרטנרס משקיעה בחברות ב-6 תחומים: תקשורת, טכנולוגיית מידע, התחום הרפואי, מדיה, שירותים פיננסיים ומוצרי קמעונות. השקעות הקרן בישראל מתמקדות בתחומי התקשורת, טכנולוגיית המידע, התחום הרפואי וביוטכנולוגיה.

דוברת אייפקס אמרה כי גרליץ הצטרף לקרן בתחילת פברואר.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully