וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאני סי בישראל: תמיד אהיה ספייס גירל

19.2.2001 / 14:53

הרבע המצליחה ביותר של הספייס גירלז נחתה בארץ; לא, היא לא חוששת מהמצב הבטחוני; לא, הרכילות עליה אינה נכונה; וכן, היא נורא שמחה שבאה; מלאני סי הערב בסינרמה בתל אביב

מאת אביב מלחי

מספר גדול למדי של עיתונאים וכלי תקשורת קיבלו את פניה של מלאני סי במלון דן בתל אביב. הרבע המצליחה ביותר של להקת הספייס גירלז אומנם איחרה בשלושת רבעי שעה, אבל מה זה לעומת החיוכים שפיזרה לכל הכיוונים. האיחור, כמובן, נסלח ונשכח.

כצפוי, היא נשאלה האם לא חששה להגיע לארץ בזמנים שכאלו, וכצפוי תשובתה הייתה שלא. "לא פחדתי, שמעתי על מה שקורה כאן, אבל זה נושא רגיש ואני לא רוצה להיכנס לפוליטיקה, אני כאן בעניין מוזיקה" אמרה.

מלאני שנחתה הלילה בזהות בדויה בתל אביב - כדי למנוע הצקות מיותרות, תעזוב את הארץ זמן קצר לאחר הופעתה, הערב. אבל למרות זאת היא אומרת, "מאד נהנתי ממזג האוויר" - חמודה, כבר אמרנו.
לגבי ההופעה היום, (21:00 בסינרמה, ת"א) סיפרה מלאני כי לא יהיה חומר חדש אבל בהחלט יהיו שירים שהקהל בישראל עוד לא שמע.

מלאני, קורנת ורגועה, התייחסה לשמועות לגביה, ולפרסום המסיבי לו הן זוכות בבריטניה. בצהובוני בריטניה חוזרות שמועות על דיכאון והשמנה של הזמרת. מלאני ממשיכה להכחיש: ""השקרים והחדירה העיתונאית בבריטניה הם נוראים. הם מפיצים עליי שקרים וזה משהו שקשה להתמודד איתו".

לוואלה! חדשות אמרה מלאני כי למרות קריירת הסולו שלה היא לא מוותרת על דמות הספייס גירל. "אני תמיד אהיה ספייס גירל, לא משנה מה אעשה. אני עצמאית אבל גם ג'רי, אחרי שעזבה את הלהקה ויש לה קריירה משלה, עדיין נחשבת כספייס גירל". יחד עם זאת מודה מלאני כי "זה מוזר למכור יותר אלבומים שלי מאשר של הספייס גירלז". לדבריה, עתיד הספייס גירלז לא ברור ו"אנחנו לא יודעות מה יהיה בעתיד, אין עלינו לחץ".

ממשרד הכרטיסים "הדרן" נמסר כי כמעט כל הכרטיסים להופעתה של מלאני הערב, נמכרו.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully