וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגם: תגה סילבר החזקות מציעה לרכוש 22% מהחברה לפי מחיר של 8.42 שקלים למניה - גבוה ב-82% ממחיר השוק

3.3.2001 / 18:53

החברה הודיעה גם כי החברה הבת, תגה מגם, השלימה היום את רכישת פעילות תגה רכיבים אלקטרוניים בתחומי היבוא והשיווק

אלי דניאל
ltpgt
חברת תגה סילבר החזקות, הנמצאת בבעלות איתמר ואסתר כובש, פירסמה היום הצעת רכש ל-22% ממניות קבוצת מפעלי מגם 296012-MRQ לפי מחיר של 8.42 שקלים למניה - מחיר הגבוה בכ-82% ממחיר השוק של המניה.
lt/pgt

ltpgt
יש לציין כי הצעת הרכש היא בלתי חוזרת ואינה מותנית. במידה שייענו להצעת הרכש בעלי מניות המחזיקים בפחות מכמות המניות המוצעת לרכישה, אזי התחייבה תגה סילבר כי גם במקרה שכזה היא תרכוש את כל הכמות שתוצע לה. יש לציין כי עד לפרסום ההצעה לא היו לתגה סילבר כל החזקות במניות החברה. המועד האחרון להגשת הודעת קיבול להצעת הרכש הוא ה-6 במארס 2001.
lt/pgt

ltpgt
הצעת הרכש היא חלק מעסקה במסגרתה רכשה החברה הבת, תגה מגם (לשעבר מגם מפעלים מאוחדים), בחודש דצמבר 2000 את כל פעילות תגה רכיבים אלקטרוניים (חברה בת של תגה סילבר) בתחום יבוא ושיווק של רכיבים אלקטרוניים וציוד היקפי של מחשבים וכן בתחום יבוא ושיווק רכיבים אלקטרוניים בתחום הטלקומוניקציה, בתמורה ל-32.5 מיליון שקל. השלמת עסקה זו בוצעה היום, ובהתאם לכך פורסמה הצעת הרכש. עלות הצעת הרכש לתגה סילבר מסתכמת בכ-18.3 מיליון שקל והיא משקפת לחברה שווי של כ-83.2 מיליון שקל.
lt/pgt

ltpgt
בעלי המניות העיקריים בחברה הם אודי פרומקין ורונן בכור, שניהם מנכ"לים משותפים בחברה, המחזיקים כל אחד בכ-32.8% ממניות החברה. בעלת מניות נוספת הינה חברת גבור ספורט 467019-MRQ , המחזיקה ב-10% ממניות החברה. פרומקין ובכור רכשו את השליטה בחברה בסוף אוקטובר 2000. השניים רכשו מחברת שייפר 51.8% ממניות החברה בתמורה ל-12.8 מיליון שקל. עסקה זו בוצעה לפי שווי חברה של 24.7 מיליון שקל.

כעבור חודש רכשו פרומקין ובכור מכלל תעשיות 608018-MRQ כ-23% נוספים ממניות החברה בתמורה ל-7.3 מיליון שקל. עסקה זו בוצעה לפי שווי חברה של כ-31.7 מיליון שקל. לאחר מכן מכרו פרומקין ובכור 5% ממניות החברה לגבור ספורט בתמורה ל-1.7 מיליון שקל, לפי שווי חברה של 32 מיליון שקל.
lt/pgt

ltpgt
אין ספק, פרומקין ובכור הציגו יכולת מרשימה, כשבתקופה קצרה של 4 חודשים עלה שווי החברה בצורה משמעותית.
ltbrgt
lt/bgtבעלי השליטה עשויים למכור החזקותltbgt
פרומקין אמר בתגובה לשאלת TheMarker.com כי "לאור המחיר אותו הציעה תגה סילבר, אין זה מן הנמנע כי בעלי השליטה ימכרו חלק מהחזקותיהם בחברה".
lt/pgt

ltpgt
קבוצת מפעלי מגם עוסקת בשלושה תחומים: תחום מוצרי הבטיחות (החברה מייצרת מיכלי דלק לטנקים ולמטוסים, פרופילים, חגורות הצלה, חליפות לחץ ומצנחים במפעל הממוקם באזור התעשייה בציפורת), תחום הנדל"ן המניב (לחברה מקרקעין ומבנים מניבים באזור התעשייה בכפר סבא) ותחום הרכיבים האלקטרוניים.

מניית החברה נסחרת בתל אביב לפי שווי של כ-46 מיליון שקל. בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2000 הסתכמו הכנסות החברה בכ-10.8 מיליון שקל, בדומה להכנסות בתקופה המקבילה בשנת 1999. בשורה התחתונה הפסידה החברה בתקופה זו כ-2 מיליון שקל, לעומת רווח של 1.5 מיליון שקל שנרשם בתקופה המקבילה בשנת 1999. בשעה זו רושמת מניית החברה עלייה של למעלה מ-9% תוך ריכוז מחזור גבוה של כ-724 אלף שקל.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully