וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיזוגים גם בענף המזון: פרי גליל רוכשת את ויטה תמורת 90 מיליון שקל

3.3.2001 / 18:53

הרכישה כוללת את הפעילות המסחרית של ויטה, הידע, הציוד, והזכות להשתמש בסימון המסחרי שלה; היקף הפעילות של ויטה מוערך בכ-220 מיליון שקל

גולן פרידנפלד

חברת פרי גליל, המוחזקת על ידי קבוצת I3 בבעלותה של משפחת דיוויס הבריטית, רוכשת את חברת ויטה תמורת 90 מיליון שקל. אבי אלגור, יו"ר הקבוצה, אמר היום כי פרי גליל נכנסת להליך בניית חברת מזון גדולה, רב-מותגית (ויטה ריץ', גרין ג'יאנט ופרי גליל), ובנוסף תבצע החברה רכישות נוספות בתחום המזון.

הרכישה כוללת את הפעילות המסחרית של ויטה, הקניין הרוחני, הידע, הציוד והזכויות להשתמש בסימון המסחרי של ויטה, וכן את הזכות להפצת מוצרי ריץ' בארץ.

מנכ"ל הקבוצה, נמרוד בן ארי, מסר כי בעתיד הלא רחוק יועתק הייצור של מוצרי ויטה למפעל פרי גליל בחצור הגלילית. בשלב המיידי, מוסר בן ארי, פעילות ההפצה של שתי החברות תמוזג, אך בשלב הראשוני ייצור מוצרי ויטה ימשיך להתבצע באופן נפרד.

היקף הפעילות של ויטה מוערך ב-220 מיליון שקל, מתוכם 145 מיליון שקל מיועדים לשוק הקמעוני והיתר לשוק המוסדי. למותגי ויטה מספר מוצרים מובילים בענף המזון המקומי, בהם עוגות ריץ' שמהוות כ-15% משוק העוגות הארוזות, מרקים עם נתח שוק של 25% ועוד מוצרי מזון רבים.

היקף המכירות השנתי של פרי גליל, יצרנית לעיבוד ירקות ופירות בהקפאה ובקופסאות שימורים, מסתכם ב-170 מיליון שקל, ומתוכם 40 מיליון שקל מיועדים ליצוא. נתח השוק של המותג פרי גליל עומד כיום על 49%, ותמהיל המוצרים של החברה צפוי לגדול באופן משמעותי בעקבות הרכישה של ויטה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully