וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכיב הזיכרון של אם סיסטמס ישולב במכשיר כף יד חדיש של סוני

שירלי יום-טוב

20.8.2003 / 15:27

סמנכ"לית הכספים: הזכייה מחזקת את מעמדו של ה-MDOC; אם סיסטמס משתפת פעולה עם סוני משנת 2000 אך מדובר בזכייה ראשונה בתחום מכשירי ה-PDA

חברת אם סיסטמס הישראלית ממשיכה להדק את אחיזתה בתחום זכרונות הפלאש המיועדים למכשירים ניידים. היום הודיעה החברה על Design Win נוסף, הפעם אצל הענקית היפנית סוני, שתשלב לראשונה את רכיב המובייל דיסק און צ'יפ (MDOC) של אם סיסטמס במכשיר כף יד שפיתחה מדגם CLIE.

ה-MDOC בקיבולת זיכרון של 64 מגה בייט ישמש כרכיב זיכרון שיסייע להפעלת פונקציות יומיומיות כגון יומן, פנקס כתובות ולוח משימות. בנוסף יוכל ה-MDOC לתמוך בנגן מוזיקה ובצפייה בקבצי וידאו. רונית מאור סמנכ"לית הכספים של אם סיסטמס אומרת כי אם סיסטמס אמנם החלה לשתף פעולה עם סוני כבר בשנת 2000, אז נמכרו רכיבי זכרון לממירים דיגיטליים, אך בתחום מכשירי ה-PDA מדובר בשיתוף פעולה ראשון עמה. מאור מציינת כי הזכייה, שבאופן די מפתיע כוללת את האפשרות לפרסם את שם הלקוח, מחזקת את מעמדו של מוצר ה-MDOC.

אם סיסטמס נסחרת בנאסד"ק משנת 1993 ושווי השוק שלה מסתכם בכ-450 מיליון דולר מתמחה בייצור רכיבי זיכרון מבוססי Flash. מוצר ה-MDOC נועד לספק זיכרון מקומי למכשירים ניידים כמו טלפונים סלולריים ומחשבי כף יד והוא נחשב כיום למנוע צמיחה בחברה. ברבעון השני הציג המוצר עלייה מרשימה במכירות, שהסתכמו אמנם ב-2.3 מיליון דולר בלבד אך צמחו ב-75% מהרבעון הקודם. סך כל הכנסות הרבעון השני היו 25.6 מיליון דולר.

ה-MDOC שולב עד כה גם בדגמים שונים של טלפונים סלולריים מתקדמים. למרות שאם סיסטמס לא פירסמה מעולם את שמות הלקוחות, ההערכות הן כי ענקית הטלפונים הסלולריים הפינית נוקיה היא אחת מלקוחות החברה. מאור ציינה עם פרסום תוצאות הרבעון השני כי לאם סיסטמס יש עשרות דיזיין וינס בין החברות הסלולריות וכי ה-MDOC משולב כיום בדגמים של 4 מתוך 5 היצרניות המובילות בתחום.

אם סיסטמס המשיכה לצמצם ברבעון השני את ההפסד הנקי ל-400 אלף דולר וברבעון הבא היא צופה מעבר לרווח נקי. לחברה הסכמי שיתוף פעולה עם טושיבה, שהשקיעה לאחרונה 4 מיליון דולר בחברה, יצרנית השבבים AMD וחברת התוכנה מיקרוסופט. מניית החברה הניבה תשואה של כ-125% מתחילת השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully