וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולוג רוכשת פעילות טקסטיל בישראל ובירדן ב-1.5 מיליון דולר

3.3.2001 / 18:53

כמו כן, העניקה החברה למוכרים אופציה להקצאת 15% ממניות החברה הבת, סולוג טקסטיל

אלי דניאל
ltpgt
חברת סולוג מפעלי סריגה , הנמצאת בשליטת אהובה וצבי גולוס, הודיעה היום על רכישת פעילות טקסטיל בירדן ובישראל. במסגרת העסקה רוכשת החברה מחברת אקסלסיור ציוד לייצור מוצרי הלבשה. כמו כן, תקבל החברה זכויות בשלושה מפעלי קונפקציה (לרבות הציוד שבהם) המצויים באירביד, ירדן. העסקה המשולבת הינה עם אקסלסיור, בעלת הציוד בישראל, ועם בעלי המפעלים בירדן.
lt/pgt

ltpgt
בתמורה לציוד ולזכויות, תשלם סולוג סך של 1.5 מיליון דולר. כמו כן, החברה תעניק למוכרים אופציה להקצאת 15% ממניות החברה הבת, סולוג תעשיות טקסטיל. סולוג טקסטיל היא חברה חדשה שהוקמה בכדי לרכז את פעילות ייצור הטקסטיל של החברה.
lt/pgt

ltpgt
בנוסף לאמור לעיל, התחייבו המוכרים להעביר לסולוג במשך 3 שנים הזמנות למוצרי הלבשה מלקוחות בארה"ב בהיקף שנתי של 10 מיליון דולר. העברת התשלום ומימוש האופציה מותנים בקבלת ההזמנות הללו.
lt/pgt

ltpgt
חברת סולוג עוסקת בייצור ושיווק בגדי תינוקות, ילדים ונוער, וכן בייצור חולצות מבדים סרוגים למבוגרים. עיקר פעילותה מופנית ליצוא, ועל לקוחותיה נמנים רשתות שיווק ידועות באירופה ובארה"ב, וכן סיטונאים וקמעונאים. כמו כן, לחברה רשת חנויות עצמאית המונה כ-20 חנויות.
lt/pgt

ltpgt
בנוסף, בשנה האחרונה הקימה החברה, ביחד עם שותף פלשתיני, מתפרה באזור התעשייה קרני, הנמצא בשליטת הרשות הפלשתינית. לצורך הקמת המפעל הקימה החברה חברה בת, המוחזקת על ידה ועל ידי השותף הפלשתיני (החברה מחזיקה 76% ממניות החברה הבת, והשותף הפלשתיני ב-24% הנותרים).
lt/pgt

ltpgt
מניית סולוג נסחרת בתל אביב לפי שווי של כ-50.2 מיליון שקל. מכירות החברה ברבעון השלישי של שנת 2000 הסתכמו בכ-15.3 מיליון שקל. בשורה התחתונה, הפסידה החברה בתקופה זו, כ-980 אלף שקל.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully