וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריל לינץ': בנק לאומי צפוי לדווח על רווח של 227 מיליון שקל

אלי דניאל

20.8.2003 / 11:10

האינפלציה השלילית שנרשמה ברבעון השני תסייע לשיפור במרווחים; הרווח מפעילות מימון צפוי לצמוח ל-1.53 מיליארד שקל

בנק ההשקעות האמריקאי, מריל לינץ', מפרסם הבוקר את תחזיותיו לתוצאות בנק לאומי ברבעון השני של השנה, וזאת לקראת מועד פרסום הדו"חות של הבנק במהלך השבוע הבא.

האנליסט זכריה אוזטרק צופה כי הבנק יציג רווח רבעוני של 227 מיליון שקל, המשקף עלייה של כ-198% לעומת רווחי הרבעון השני של שנת 2002 וכ-31% יותר מהרווח שהושג ברבעון הפותח של שנה זו. לדברי אוזטרק, העובדה כי הרבעון השני של השנה הקודמת היה חלש במיוחד, בשל הירידה במרווחים כתוצאה מהאינפלציה הגבוהה יחסית שנרשמה בו, היא הסיבה העיקרית לגידול החד הצפוי ברווחי הבנק. בבנק ההשקעות סבורים כי האינפלציה השלילית ששררה ברבעון החולף תסייע לשיפור במרווחים, הן בהשוואה לרבעון המקביל והן בהשוואה לרבעון הקודם.

אוזטרק מעריך כי רווחי המימון של הבנק יסתכמו ברבעון השני של השנה בכ-1.53 מיליארד שקל, עלייה של 56% לעומת הרווח שהניבה פעילות זו ברבעון השני של שנת 2002. באשר להפרשות לחובות מסופקים, הרי שאלה צפויים להסתכם בכ-452 מיליון שקל - עלייה של כ-38% לעומת הפרשות הרבעון המקביל. בבנק ההשקעות סבורים כי היקף ההפרשות הכולל של הבנק יגיע בשנת 2003 לכ-1.4% מכלל נכסי הסיכון.

בבנק ההשקעות האמריקאי מוסיפים כי בנק לאומי עשוי לרשום הפרשה של כ-44 מיליון שקל בגין תוכנית ההתייעלות של הבנק והצמצומים בכוח האדם. בנק ההשקעות מותיר את ההמלצה למניה על "נייטרלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully