וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק משיקה קמפיין אינטרנט למגזר העסקי

3.3.2001 / 18:53

הקמפיין, באמצעות צרפתי שטרנשוס זמיר, אמור לפנות בעיקר לעסקים בינוניים וקטנים

נורית שר

ברק מעלה מחר, באמצעות צרפתי שטרנשוס זמיר EURO, קמפיין אינטרנט לעסקים, האמור להדגיש את ההבדלים בין שימוש באינטרנט למגזר הביתי מול השוק המורכב יותר של המגזר העסקי. הקמפיין יעלה תחת הסיסמה "אינטרנט בבית זה פשוט, אינטרנט בעסק זה ברק". הקמפיין כולל פרסום בשלטי חוצות, תשדירי רדיו ובאנרים באינטרנט.

שילוט החוצות יוצג במשך 3 שבועות ותשדירי הרדיו ישודרו במשך חודש וחצי. בחברה סירבו למסור את היקף התקציב של הקמפיין.

גיל שרון, המשנה למנכ"ל: "נתח השוק של ברק בתחום האינטרנט למגזר העסקי מגיע לכ-25%. חשוב לנו למשוך בקמפיין זה את תשומת הלב לעסקים הבינוניים והקטנים". שרון סירב למסור מהו נתח השוק אליו שוקלת ברק להגיע.

במהלך שנת 2000 השקיעה ברק כ-16 מליון דולר בהרחבת הקישור לשדרת האינטרנט העולמית (internet backbone) ושדרת האינטרנט הישראלית IIX. ברק הקימה במאי 2000 חוות שרתים בהשקעה של כ-1.5 מיליון דולר והיא מציעה שירותי אחסון ואירוח אתרים ושרתים.

בברק טוענים כי היתרון הבולט שלה על מתחרותיה נובע מהיותה ממוקמת על צמתי הקישור לאינטרנט העולמי והמקומי. מתחרותיה העיקריות של ברק הן אינרטנט זהב ובזק בינלאומי. לפני כחודש עלתה קווי זהב עם מסע פרסום משלה שיועד לאנשי עסקים שמטרתו היתה ליצור חשיפה לשם החברה ולחבילות העסקיות שהיא מציעה. זאת לאחר שהחברה הוציאה חבילות תקשורת עסקיות הכוללות תקשורת נתונים, אינטרנט מהיר, טלפוניה לחו"ל ואירוח אתרים.

קרדיטים: סופרוויזר: אבשה שילין, מנהלת קריאטיווית: שולי גלנץ, ארט דיירקטורית: אביטל מרקס, קופי: גילי ויינטראב, מפיקת משרד: ענת סמואל, תקציבאית: עדי שאשו.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully