וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד בפרקליטות: תיאום עדויות בפרשת כפר מל"ל

20.8.2003 / 8:23

צוות הבדיקה שמינה היועץ המשפטי יפנה בקרוב לראש הממשלה, כדי לשמוע גרסתו; בפרקליטות נדהמו לשמוע כי שרון נפגש השבוע עם מנכ"ל משרד התחבורה

צוות הבדיקה לגבי התנהלות ראש הממשלה, אריאל שרון, בפרשת כפר מל"ל, שמונה על ידי היועץ המשפטי לממשלה, יפנה בקרוב לשרון עצמו, ויבקש ממנו למסור את גרסתו לפרשה. צוות הבדיקה, בראשות המשנה לפרקליטת המדינה רחל סוכר, קיבל לידיו חומרים הקשורים מהפרשה ממשרד התחבורה וממע"ץ. הצוות אמור לבדוק האם יש מקום לפתוח בחקירה פלילית בפרשה.

גורמים בפרקליטות נדהמו אתמול לשמוע כי שרון נפגש ביום שני בערב עם מנכ"ל משרד התחבורה, בן ציון סלמן. "לא ידענו שראש הממשלה נפגש עם העד המרכזי בפרשה", אמר ל"מעריב" גורם משפטי בכיר, שהוסיף: "אין ספק שהתנהגותו של שרון מעלה חשד כי התערבותו סייעה לחבריו להגדיל את הפיצויים".

הראיונות הרבים לתקשורת שהעניק אתמול סלמן הוגדרו על ידי גורמים בפרקליטות "מעוררי תדהמה". גורם משפטי ציין, כי הדבר יכול להיות נסיון מתוחכם של תיאום עדויות ושיבוש הליכים. "אחרי שראש הממשלה שומע בתקשורת את גרסתו המפורטת של מנכ"ל משרד התחבורה, קשה יהיה למצוא הבדלי גרסאות ביניהם, גם אם היו כאלה קודם לכם", אמר הגורם המשפטי.

שר התחבורה, אביגדור ליברמן, אמר אתמול, כי הוא אינו מתכוון לפעול בשום צורה נגד מנכ"ל משרדו בעקבות הפרשה. "הדברים בפרשה זו הוצאו מכל פרופורציה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully