וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדקרה על ידי בעלה וביקשה: אל תענישו אותו

3.3.2001 / 18:53

האשה, שאושפזה שבועות רבים בשל תקיפת הבעל, סיפרה כי למרות המקרה חייהם המשותפים מצויינים; התקשתה להסביר את מניעי התקיפה; השופטים: המקרה מזעזע ואין לעבור עליו לסדר היום

מאת אסף לוי

גבר שדקר את אשתו פעמים רבות וגרם לה לחבלות חמורות ירצה מאסר של חמש שנים בלבד, לאחר שהשופטים הסכימו לקבל עסקת טיעון שנרקמה בין בתביעה להגנה. הסיבה: האשה התחרטה.

הגבר, בן 43, בעל עבר פלילי עשיר, שישב בעבר בכלא, דקר את אשתו עם סכין באורך 20 סנטימטר, ובעקבות המקרה היא אושפזה שבועות ארוכים בבית החולים. בכתב האישום המקורי הוא הואשם בניסיון לרצח.

אולם במהלך המשפט פנתה האשה לשופטים ואמרה להם כי היא ובעלה רוצים לשקם את היחסים ביניהם והיא מבקשת מהשופטים שלא להעניש את בעלה. לדברי הזוג, היחסים ביניהם היו מצויינים והם לא יכולים להסביר את מה שקרה בליל התקיפה. במהלך המשפט התגלו גם סתירות בעדויות השניים, כשבתחילה נטען כי התקיפה באה בעקבות ויכוח בין השניים, אולם בעדותה אמרה האשה כי התעוררה מהדקירות. היא ציינה כי באותה עת הוא היה בתהליך גמילה מאלכוהול וייתכן שהדבר השפיע עליו.

השופטים הביעו תמיהה על "הקלות שאשה סולחת לבעלה. זהו מקרה מזעזע שלא ניתן לעבור עליו לסדר היום, גם אם האשה סולחת". למרות זאת הם קיבלו את עסקת הטיעון בטענה שהם רואים לנגד עיניהם את חשיבות שיקום חיי בני הזוג.

להגנתו של הבעל העידו הרב וסגן ראש העיר בו הוא מתגורר. לזוג ארבעה ילדים משותפים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully