וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לראש הממשלה אסור להיות רגיש לסבלם של אנשים?"

19.8.2003 / 17:46

מנכ"ל משרד התחבורה יוצא להגנתו של ראש הממשלה שרון; טען כי לאורך 12 שנות היכרות עם שרון, הוא מעולם לא התערב בעבודתו המקצועית

מנכ"ל משרד התחבורה, בן-ציון סלמן, יוצא להגנתו של ראש הממשלה, אריאל שרון בפרשת כפר מל"ל 2. סלמן התפלא על ההאשמות בראיון לגלי צה"ל: "כולנו רגישים לסבלם של אנשים", אמר, "אז ראש הממשלה, אסור לו להיות רגיש לסבלם של אנשים?".

"השאלה מה תוכן השיחה", הוסיף סלמן, "תוכן השיחה לא היתה התערבות... אני מכיר את שרון 12 שנה בתפקידים השונים שלי, ממהנדס ראשי במע"צ עד למנכ"ל מע"צ ומנכ"ל משרד התחבורה, ומעולם שרון לא התערב לי בשיקולים המקצועיים, לא התערב בנושא כסף, ולא בנושא פשרות..".

סלמן אמר כי המשפט היחיד ששרון אמר לו בהקשר לאחים מלמוד, היה "אני נפגשתי עם המשפחה, ולמשפחה נגרם עוול כתוצאה מכביש 531". לדברי סלמן, תגובתו היתה כי הוא יבדוק את התכנון, בכדי לצמצם את הפגיעה למינימום, ו"המשכתי לדבר איתו על הפרוייקטים התחבורתיים השוטפים...".

אתמול מינה היועץ המשפטי לממשלה, אלייקים רובינשטיין, צוות בדיקה, שיבחן את פרשת הסיוע שנתן שרון לחבריו מנשה ומרדכי מלמוד מכפר מל"ל. כזכור, לאחר שיחת טלפון שקיים ראש הממשלה עם מנכ"ל משרד התחבורה, זכו האחים מלמוד מכפר מל"ל להעלאת סכום הפיצוי שהוצע להם ב-110 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully