וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצרנית ציוד הטלקום אלקטל מרגיעה: למרות אזהרת הרווח של נורטל נעמוד בתחזיות

3.3.2001 / 18:53

מנכ"ל החברה הדגיש כי השוק האמריקאי מהווה רק 25% מכלל פעילות החברה ולכן ההאטה בארה"ב אינה פוגעת באופן קשה בחברה; העלה את תחזית הצמיחה למכירות באסיה

יהודה שויצר
ltpgt
יצרנית ציוד הטלקום הצרפתית אלקטל מדגישה כי תעמוד בתחזיות המכירות לשנת 2001. החברה, שסבלה מירידות שערים חדות בעקבות אזהרת הרווח של נורטל משבוע שעבר, ציינה כי ההאטה בכלכלת ארה"ב לא תביא לפגיעה ממשית בעסקיה.
lt/pgt

ltpgt
ביום חמישי קיצצה ענקית הציוד האופטי לרשתות תקשורת, נורטל, את תחזית ההכנסות שלה ל-2001 בחצי, ואף פירסמה אזהרת רווח לרבעון הראשון.
lt/pgt

ltpgt
סרג' צ'ורוק, מנכ"ל אלקטל, מסר במסיבת עיתונאים שקיים בסיומה של ישיבת מנהלים בסינגפור, כי בהחלט ניתן לעמוד בתחזיות המוקדמות. "מבין כל החברות הגדולות בתחום הטלקום נראה כי רק אנחנו לא פירסמנו אזהרת רווח", אמר צ'ורוק והדגיש כי צריך לראות בעובדה זו אות כי החברה עושה חיל ביחס למתחרותיה.
lt/pgt

ltpgt
מנכ"ל אלקטל, המייצרת רשתות טלקום קוויות ואלחוטיות, כבלים אופטיים, מודמים ומכשירי סלולר, חזר על עמדתו כי אין כל סיבה במצב הנוכחי לשנות את אסטרטגיית החברה, אלא אם כן תחול הידרדרות נוספת וקיצונית בכלכלה העולמית. צ'ורוק ציין כי השוק האמריקאי מהווה רק 25% מכלל פעילות החברה ולכן ההאטה בארה"ב אינה פוגעת באופן קשה בחברה. 52% ממוצרי החברה משווקים במדינות אירופה.
lt/pgt

ltpgt
מנכ"ל אלקטל גם פירסם תחזית ורודה מאוד לצמיחת מכירות החברה ב-2001 באסיה. צ'ורוק מעריך כי צמיחת מכירות החברה בשווקים אלו יהיה כפול מהצמיחה הצפויה שם לשוק הטלקום. הצמיחה הצפויה לשנת 2001 עומדת כעת על 20%-15%. "השוק האסייתי הוא קרקע בטוחה לעסקים", אמר צ'ורוק בהתייחסו למצב בשוקי ארה"ב ואירופה.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully