וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנב המיליונים מ"ברינקס": אילן קופרמן

19.8.2003 / 17:12

המשטרה: קופרמן מוכר מתחום עבירות רכוש ומין; חברת "ברינקס" מעדכנת: נגנבו 4.7 מיליון שקלים ולא 7 מיליון

אילן קופרמן-סגל, בן 33 מחיפה, הוא עובד חברת הבלדרות "ברינקס", שגנב הבוקר בחיפה 4.7 מיליון שקל מרכב משוריין של החברה. בשעות הצהריים המשיכה המשטרה בחיפושיה אחר קופרמן, שהשתמש בשם הבדוי שגיא אונגר. המשטרה הגבירה את הכוננות בכל שדות התעופה ונמלי הים, מחשש שקופרמן ינסה להימלט מהארץ. המשטרה מסרה עוד כי קופרמן-סגל מוכר לה מתחום עבירות המין והרכוש.

בצהריים הגיע למשטרה אדם בשם שגיא אונגר, ששמו ופרטיו זהים לאלה בהם השתמש קופרמן בעת שהתקבל לעבודה. לדברי אונגר, אין זו הפעם הראשונה שמישהו משתמש בפרטי זהותו.

שוד המיליונים אירע הבוקר כשקופרמן, שהחל לעבוד לפני שבועיים ב"ברינקס", המעבירה כספים מבנקים, שדד את רכב החברה. הרכב נמצא לאחר כשעה באזור מפרץ חיפה, כשהוא נטוש והמנוע פועל. לאחר שהרכב, שהיה נעול, נפרץ, התגלה כי הכסף נעלם, ונותרו רק כמה שקי מטבעות.

החשוד קופרמן הגיע הבוקר עם מאבטח לאסוף כסף מבית החבר של "אגד" בקריות. בשלב מסוים הבחין המאבטח שחברו נעלם. המשטרה החלה בחיפושים, ולאחר כשעה איתר מסוק של המשטרה את הרכב כשהוא נטוש ליד מתחם הקניות ג'מבו בכביש מספר 58.

בעת שהמשטרה בדקה את פרטיו של קופרמן התברר כי הנתונים שמסר אינם נכונים, אך לאחר פרסום באינטרנט של תמונתו, שצולמה לצורכי העסקתו בחברה, התקבל מידע רב שסייע בזיהויו.

במסגרת החיפושים אחרי קופרמן נבדקו כל הטיסות שיצאו מנמל התעופה של חיפה וכל יציאות כלי השיט מנמל חיפה, אולם עד כה לא התגלה דבר. בקול ישראל דווח כי במשטרה הגדירו את השוד כמתוכנן היטב.

מנכ"ל חברת "ברינקס", יצחק רבין, אמר היום במסיבת עיתונאים שערכה החברה בעקבות השוד הבוקר כי החברה "אחראית ב-100% ללקוחותיה על כספם. אנחנו מחוייבים לתשלום האובדן עד הפרוטה האחרונה. נפיק את הלקחים על מנת למנוע הישנות מקרים כאלה בעתיד". המנכ"ל הוסיף, כי בניגוד לפרסומים לאורך היום, הסכום שנגנב לא היה 7 מיליון שקלים, אלא 4.7 מיליון ש"ח "בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully