וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: פסיכיאטר סימם מטופלות ומכר אותן לשידוך

רויטרס

19.8.2003 / 12:08

מאז 1998 מכר מנהל ביה"ח פסיכיאטרי 20 חולות שהיו בטיפולו; השיטה: לפני העסקה הלעיט אותן בתרופות כדי שייראו "נורמליות"

משטרת סין עצרה מנהל בית חולים פסיכאטרי בחשד למכירת מטופלות חולות נפש לצורכי נישואין. לפי החשד סימם מנהל בית החולים, ד"ר וואנג צ'אוינג, נשים שנמצאו בטיפולו בתרופות פסיכיאטריות ומכר אותן לגברים שביקשו למצוא לעצמם שידוך.

סוכנות הידיעות הסינית, "קיאנלונג", דיווחה כי על פי חשדות המשטרה, ד"ר צ'אוניג, מנהל בית החולים לחולי נפש בעיר הוזו בדרום מחוז גאונג-דונג, ביצע 20 עיסקאות למכירת נשים מאז 1998.
"הוא נעצר על מכירת נשים והתיק נמצא בחקירה", אמר רואן רונגזי, קצין משטרה בהוזו. הוא סירב למסור פרטים נוספים. סוכנות הידיעות הסינית דיווחה כי לפני "עסקת המכירה" אולצו הנשים לבלוע תרופות פסיכיאטריות, על מנת ש"הלקוחות" לא יבחינו כי מדובר בחולות נפש. חלק מהגברים שהבחינו כי רכשו "סחורה פגומה", חזרו למרפאה ודרשו בתוקף לקבל את כספם בחזרה.

בסין ישנם 70 מיליון רווקים שמתקשים למצוא זיווג. מספר הגברים במדינה גבוה בהרבה ממספר הנשים. זאת, לאור החוק המתיר לזוגות סינים להביא לעולם ילד אחד בלבד. בשל מעמדן הנחות של הנשים בסין, ובגלל הצורך בגברים בעבודה חקלאית, מעדיפים זוגות רבים לעבור הפלה או להרוג את העובר כאשר מתברר להם כי מדובר בנקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully