וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט אפ FireNetworks פיתח טכנולוגיה לשיווק ויראלי באמצעות הדואר האלקטרוני

3.3.2001 / 18:53

השנה צפויה תעשייה זו להגיע ל-1.3 מיליארד דולר בארה"ב

שירות TheMarker.com
ltpgt
חברת הסטארט אפ FireNetworks, חברה בת של טים די.סי.אל , פיתחה טכנולוגיה בשם FireMail, פלטפורמה לשיווק ויראלי באמצעות הדואר האלקטרוני, האמורה לשמש לרכישת לקוחות.
lt/pgt

ltpgt
על פי הערכות, תעשייה זו צפויה להגיע השנה ל-1.3 מיליארד דולר בארה"ב. החברה תשיק את השירות החדש בישראל במהלך חודש מארס. ההשקה בארה"ב מתוכננת לחודש יולי השנה. בנוסף, כבר חתמה החברה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם A.B.Data, העוסקת בשיווק ישיר ופתרונות אינטגרטיוויים לשיווק. עם לקוחות A.B.Data נמנים מיקרוסופט 10003604-MRQ , פרטנר-אורנג' 10003245-MRQ ובנק דיסקונט.
lt/pgt

ltpgt
גיל אלתר, מנכ"ל FireNetworks, אמר: "הביקוש לסוג זה של שירות בשוק ה-Marketing האמריקאי הוא עצום. המתחרה היחידית, Zaplet, השלימה לאחרונה סיבוב גיוס של 90 מיליון דולר".
lt/pgt

ltpgt
טכנולוגיית ה-FireMail מיישמת קונספט של אפליקציות בתוך האי מייל, המפשטות את תהליך ההפצה ממשתמש למשתמש ומאפשרות מעקב אחר הודעת הדואר, כמו גם מעקב אחרי התמריצים (מיילים, נקודות, קופונים וכו'). למשווק מאפשרת האפליקציה כלים לתכנון, שליחה וניתוח הקמפיינים דרך האינטרנט ללא צורך בהתקנת תוכנה או חומרה.
lt/pgt

ltpgt
חברת FireNetworks הוקמה בתחילת 2000 ע"י גיוס ראשוני של 2 מיליון דולר.
lt/pgt

ltpgt
החברה השלימה לאחרונה את השלב הראשון בסיבוב גיוס הון שני. בחברה מועסקים 13 עובדים במרכז הפיתוח בבית גיבור ברמת גן. גיל אלתר, ממייסדי החברה, מכהן כמנכ"ל.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully