וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אנס את בתה של בעלת הבית בו התגורר

3.3.2001 / 18:53

גבר בן 47 מחיפה אנס את הילדה בת השמונה במשך שמונה שנים; נכנס למיטתה וביצע בה מעשים מגונים; במקרה נוסף טוענת צעירה מיפו כי במשך יומיים נאנסה על ידי חבריה

גבר בן 47 מחיפה חשוד כי נהג לאנוס במשך שמונה שנים את בתה של בעלת הבית בו התגורר מאז היתה בת שמונה. על פי כתב האישום, השכירה האם לדייר את אחד החדרים בדירתה, אך לא ידעה כי הוא אונס את בתה הקטנה ומתעלל בה בלילות.

על פי החשד, נהג הדייר ללטף את איבריה האינטימיים ולהסביר לה "מה מגרה אשה וכיצד מגרים את איבריה האינטימיים". הוא נהג להיכנס למיטתה, להפשיט אותה ולבצע בה מעשים מגונים. בנוסף כפה על הילדה לספק את צרכיו המיניים. כתב האישום, שהוגש לבית המשפט בחיפה, מציין כי בנוסף לכל אלה נהג האיש להכות את האם ובתה ואיים עליהן כי ירצח אותן אם תתלוננה נגדו במשטרה. משפטו יחל בימים הקרובים.

במקרה נוסף התלוננה אתמול תושבת יפו בת עשרים וארבע במשטרה בטענה כי נאנסה במשך יומיים על-ידי חבריה. לטענת האישה, היא חזרה לביתה לאחר בילוי לילי במוצאי שבת, אך בעלה סירב להכניסה לבית מפני שלדבריו הגיעה מאוחר מדי. על-פי החשד, האישה ישנה אצל חבריה, שסיממו אותה ובמשך יומיים ניצלו את מצבה ואנסו אותה. המשטרה עצרה שני חשודים במעשה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully