וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות נוספת במשפט נאפסטר: מונה מגשר בין החברה לבין חברות התקליטים

3.3.2001 / 18:53

המגשר ינסה למצוא נוסחה שתאפשר את המשך פעילות שירות החלפת הקבצים ללא הפרת זכויות יוצרים; השופטת פאטל העריכה כי הסכם פשרה יושג בין הצדדים כבר בתוך שבועות ספורים

יהודה שויצר
ltpgt
התפתחות נוספת במשפט נאפסטר. שופטת בית המשפט המחוזי בארה"ב, מרילין הול פאטל, מינתה מגשר, שינסה למצוא את הנוסחה שתאפשר את המשך פעילות שירות החלפת הקבצים כך שהחברה לא תפר זכויות יוצרים.
lt/pgt

ltpgt
לאחר שבשבוע שעבר דחה בית המשפט לערעורים את ערעור נאפסטר על פסק הדין ביולי, שקבע כי החברה הפרה זכויות יוצרים, מינתה השופטת פאטל את השופט הפדרלי בדימוס אוגן לינץ' כמגשר בין נאפסטר לחברות התקליטים הגדולות. לינץ' כבר קיים פגישה אחת בנושא וקבע תאריך לפגישה נוספת. השופטת פאטל העריכה כי הסכם פשרה יושג בין הצדדים כבר בתוך שבועות ספורים.
lt/pgt

ltpgt
בנפרד, עושה נאפסטר מאמצים לפתח טכנולוגיה שתאפשר לה להמשיך להתקיים, ובמקביל גם תכניס לא מעט כסף לקופתה. החברה הודיעה ביום שישי כי היא מפתחת, בשיתוף עם חברת המדיה הגרמנית ברטלסמן, תוכנה חדשה שתעבוד על בסיס של דמי מנוי, שתאפשר את המשך פעילות החלפת הקבצים, אך במסגרת חוקית. נתח מסוים מדמי המנוי של עשרות מיליוני המשתמשים בנאפסטר יועבר ככל הנראה לחברות התקליטים וארגוני האמנים.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully