וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב: ציפייה לתיקון טכני כלפי מעלה

3.3.2001 / 18:53

היום אין מסחר בנאסד"ק, ועיני המשקיעים יהיו נשואות לבורסות אירופה ולהתפתחויות אפשריות במגעים להקמת ממשלת אחדות

אילן מוסנאים

הבורסה של תל אביב צפויה להיפתח הבוקר באווירה רגועה תוך מחזורי מסחר נמוכים. זאת, לאחר החולשה שהפגינו המדדים הכבדים במסחר אתמול, על רקע הירידות החדות ביום שישי בנאסד"ק ולנוכח התחזקות אי הוודאות בנוגע להקמת ממשלת האחדות, שרק בשבוע שעבר נראה היה שהקמתה לא תיתקל בקשיים מיוחדים.

מנכ"ל די.בי.אם השקעות, רמי דרור, מעריך הבוקר כי האווירה השלילית שראינו אתמול תירגע, וייתכן שאף נראה עליות קלות במסגרת תיקון טכני לירידות בימי המסחר הקודמים.

לדברי דרור, יהיו נשואות היום העיניים לאירופה (הערב אין מסחר בוול סטריט עקב יום הנשיאים), ומגמת המסחר שם תשפיע על האווירה בתל אביב. בנוסף, התפתחויות בעניין הקמת ממשלת האחדות, שהספקות לגבי הקמתה גברו ביממה האחרונה, ישפיעו על השוק.

דרור ציין כי בשלב זה, לקראת פקיעת אופציות המעו"ף לחודש פברואר ביום חמישי, נראה ששחקני המעו"ף אינם מחזיקים כמויות גדולות של נכס הבסיס. לדבריו, ניצלו הפעילים את סטיות התקן הגבוהות בחוזים של מארס, וכתבו חוזים לחודש זה תוך התכסות על ידי רכישת חוזים לפברואר - פוזיציה שמזמינה רכישות ביום הפקיעה.

אחרי הירידות החדות אתמול בתל אביב והעובדה שאמש לא התקיים מסחר בנאסד"ק פותחות הבוקר המניות הדואליות את המסחר עם פערי ארביטראז' מעורבים. מניית דלתא בולטת עם פער חיובי של 6.5%, מניית כור פותחת את המסחר עם פער חיובי של 2.7% ומניית אלרון רושמת פער חיובי של 2%.

לעומתן, מתחילה מניית קריסטל את המסחר הבוקר עם פער שלילי של 4.4%, מניית שופרסל עם פער שלילי של 1.9% ומניית פורמולה עם פער שלילי של 1.2%.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully