וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ס.א.פ זכתה במכרז לפרויקט האחדת מחשבי מוסדות הממשלה בעלות של מאות מ' ש'

3.3.2001 / 18:53

מטרת הפרויקט לשפר את השירות לאזרח, את תהליכי העבודה ואת תשתיות המחשוב

הארץ
ltpgt
ltbgt
מאת מוטי בסוק
lt/bgt
ועדת המכרזים במשרד החשב הכללי באוצר החליטה אתמול כי חברת ס.א.פ (SAP) תוביל את פרויקט מרכב"ה (מערכת רוחבית כוללת במוסדות הממשלה), שמשמעותו הנהגת אחידות במחשבי המוסדות הממשלתיים. פרויקט זה הוא הגדול ביותר שבוצע אי פעם בישראל. ביצועו יימשך כמה שנים, ועלותו מאות מיליוני שקלים.
lt/pgt

ltpgt
מטרת הפרויקט לשפר את השירות לאזרח, את תהליכי העבודה ואת תשתיות המחשוב. כמו כן, הפרויקט אמור לתת מענה לדרישותיהן של מערכות כוח האדם, הכספים והלוגיסטיקה; לייעל את הפעילות הממשלתית; ולהרחיב את השימוש בטכנולוגיות מודרניות. התועלת שתופק מתשתית כלל ממשלתית למחשוב ארגוני כולל היא אחידות בניהול התהליכים והמשאבים, גישה זמינה למידע מדויק ואמין, וביטול הדרגתי של מערכות עצמאיות.
lt/pgt

ltpgt
בשלב ראשון ייושם הפרויקט בתחומי מערכת הכספים, ניהול משאבי האנוש והלוגיסטיקה - בכל משרדי הממשלה; ובמערכת המינהלתית של המשטרה ושל הדיור הממשלתי.
lt/pgt

ltpgt
למכרז שפורסם בסוף אוגוסט 2000 ניגשו שתי חברות, מהמובילות בעולם בתחומן, ס.א.פ ואוראקל. ס.א.פ מיוצגת בישראל על ידי חברת נס טכנולוגיות הישראלית. המכרז הוכן על ידי משרד החשב הכללי בשיתוף עם גופים נוספים, ובהם נציב שירות המדינה, משטרת ישראל, משרדי החינוך והבריאות ויועצים ומומחים חיצוניים.
lt/pgt

ltpgt
לדברי החשב הכללי, ניר גלעד, הרפורמה הארגונית בתהליכי העבודה של משרדי הממשלה ויחידותיה תביא לייעול בפעילות הממשלה באמצעות שילוב בין משרדי הממשלה השונים ובין היחידות השונות של כל משרד.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully