וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב: הרוגה בפיצוץ על רקע פלילי

18.8.2003 / 14:07

שרה בן אדירי, בעלת חנות ברחוב יצחק שדה, נהרגה בפיצוץ מטען; 7 נפצעו קל; חשד במשטרה: מדובר בסכסוך בין עבריינים - בבניין פועל משרד לנכיון צ'קים

אשה נהרגה ושבעה בני אדם נפצעו הבוקר בפיצוץ מטען שהונח על רקע פלילי בבניין ברחוב יצחק שדה 34-36 פינת המסגר בתל אביב. שבעה בני אדם נוספים נפגעו באורח קל מהלם וחרדה. הפצועים פונו לבית החולים איכילוב. ההרוגה היא שרה בן אדירי, בת 56, תושבת העיר. "הארץ" דיווח כי בן אדרי היא בעלת חנות במבנה שעברה בסמוך למקום הפיצוץ.

הפיצוץ אירע סמוך לשעה 10:00 בפסאג' בתוך הבניין, בין "סטקיית האחים" לבין מעלית. בעקבות הפיצוץ קרסה המעלית יחד עם הקיר הצמוד לה. הבניין הוכרז כמסוכן, ובמקום הוצבו שומרים המונעים כניסה למקום.

חבלני המשטרה התקשו תחילה לקבוע האם מדובר במטען חבלני שהונח על רקע לאומני, או בסכסוך בין עבריינים. בהמשך התגלו שרידי המטען, וחוקרי המשטרה גילו כי בבניין פועל משרד לניכיון צ'קים בבעלות העבריין הבכיר יעקב אמסלם, שבעבר ניסו להתנקש בחייו. לא ברור האם הוא נפגע בפיצוץ.

החוקרים מנסים לאתר את זהותו של אדם נוסף שדווח כי נכנס למעלית בעת שאירע הפיצוץ. גורמים במשטרה מסרו כי במסעדה נוהגים לסעוד אנשים המעורבים בפלילים, בשוק האפור ובהימורים, וייבדק חדש כי המטען כוון כנגד אחד מהם. הפצועים נחקרים בבית החולים.

סגן מפקד מרחב יפתח במשטרה, סגן ניצב יהודה עטר, מסר לקול ישראל כי "המטען הונח בפיר המעלית בסמוך לסטקיית האחים. לפי גודל הנזק מדובר במטען לא קטן - הנזק הוא עצום".

מדובר בפעם השלישית בשלושת החודשים האחרונים בה נפגעים אזרחים תמימים בתל אביב עקב סכסוך בין עבריינים. לדברי עטר, "זו לא הפעם הראשונה שאזרחים נפגעים על רקע של סכסוך בין עבריינים, משטרת ישראל רואה את הפגיעה באזרחים חפים מפשע בחומרה. כשאנחנו נמצא את האשמים נמצה אתם את הדין גם בעניין הזה". היחידה המרכזית של המשטרה, העוסקת בחקירת חיסולי חשבונות בעולם התחתון, תחקור את נסיבות האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully