וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס סירב לשחק מול מכבי חיפה

3.3.2001 / 18:53

גורם בבית"ר ירושלים אומר כי אבוקסיס יכול היה לשחק אך כששמע שהוא לא פותח סירב ליטול חלק במשחק . דוד אמסלם לא ייקנס, אלף דולר קנס לישראל כהן


קשרה של בית"ר י-ם, יוסי אבוקסיס, שנפצע באימון הנבחרת ונעדר ממשחקה של קבוצתו מול מכבי חיפה (3:0) צפוי לחזור מחר (שני) להתאמן.

לטענת גורמים בקבוצה, הנמצאים בקשר טוב עם השחקן, אבוקסיס היה צפוי לשחק מול מכבי חיפה ואף עשה את כל ההכנות כולל קבלת זריקה אולם גילה כי אינו פותח בהרכב של גוטמן ולכן החליט שלא לסכן את רגלו.

גורם מקצועי בבית"ר ירושלים אמר ל-ONE: "יוסי אבוקסיס יכול היה לשחק ואפילו היה בטוח שיעלה לשחק ועשה את הכל בשביל זה. הוא קיבל זריקה וחבישה ואפילו ויתר על חמין בארוחת הצהרים במלון. רק כשהבין שאינו בהרכב הפותח של גוטמן הוא אמר שאינו מוכן לסכן את הרגל".

יוסי אבוקסיס אמר בתגובה ל-ONE: "ידעתי שאני לא בהרכב. קיבלתי זריקת וולטרן כי חשבתי אולי שאוכל לעזור לקבוצה במהלך המשחק ולשחק קצת. הרופא של מכבי חיפה, ד"ר בסר, ראה את הרגל שלי לפני המשחק ואמר לי שהוא במקומי לא היה עולה לשחק עם רגל כזאת. סבלתי מזיהום כל השבוע ולקחתי אנטיביוטיקה. זה לא פשוט. הרגל שלי עדיין נפוחה. החלטתי לא לשחק בגלל ההמלצה של בסר. להגיד שזה בגלל שידעתי שאני לא בהרכב זו שטות גמורה".

יוסי אבוקסיס הכחיש גם את הפרסום על פיו יש בכוונתו לעזוב את הקבוצה בעונה הבאה: "הבינו אותי לא נכון. בית"ר ירושלים זו הקבוצה שלי. במהלך הקריירה יש שנים יותר טובות ופחות טובות כמו בשני המשחקים האחרונים. יש עוד קצת בעיות אבל נתגבר עליהן".

דוד אמסלם לא צפוי להיקנס על שסירב לשחק בקרית-אליעזר לאחר שהמאמן, אלי גוטמן, בחר להאמין לגרסתו של השחקן, שאמר שלא רצה לשחק משום שהוא לא כשיר. ישראל כהן, שלטענתו לא ירק על יוסי בניון כשהורחק, צפוי להיקנס בקנס של כאלף דולר בלבד ולא חמשת אלפים כפי שפורסם.

ז'אן טלסניקוב, שנעדר מהמשחק בחיפה, ערך היום (ראשון) בדיקת C.T ורק לאחר שתתקבלנה התוצאות יוחלט על דרכי הטיפול בפציעתו.

בית"ר י-ם תצא מחר למחנה כושר בן יומיים בוינגייט.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully