וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: חדרי הלבשה מדברים

18.8.2003 / 0:01

תוכנת מחשב מתוחכמת תצלם את המתלבש/ת מאלף נקודות שונות ותתאים את הבגד למידות הגוף; תייעץ: "הטוסיק שלך נראה גדול מדי במכנס הזה"

סנדרה רינגלר היזהרי: חברת "קינטיק" הבריטית פיתחה "חדר הלבשה חכם" שייעץ לעורכי השופינג מה לא ללבוש. התוכנה משתמשת בשלוש מצלמות דיגיטליות שלא רק מצלמות אלא לוקחות את המידה המדוייקת של המתלבש/ת מ-1,000 נקודות שונות.

התקנת התוכנה עם מערך של 6 מצלמות בחדרי ההלבשה תאפשר הרצת הנתונים בתוכנת מחשב שפותחה במיוחד ומתאימה סגנון לבוש לפי מידות גוף. ממציאיה אומרים כי "העצות" ללקוחות יהיו בסגנון "הטוסיק שלך נראה גדול מדי במכנס הזה".

באתר "אננובה" דווח כי התוכנה של קינטיק פותחה במקור עבור סוכנות "למחקר הערכת הגנה" והיתה אמורה לשמש למציאת טווח הירי המדוייק עבור כלי נשק. אך כרגע, מנהלים מפתחיה משא ומתן עם חברות הלבשה יוקרתיות המעוניינות לרכוש אותה. דובר החברה, דאגלס מילרד, אמר כי התוכנה תוכל לקחת את תפקיד הסטייליסטים/ות ותאמר ללקוחות החנות מה מחמיא להם ומה לא. "מי שלא יחפוץ בעצותיה של התוכנה יוכל להתעלם ממנה אם ירצה, אך היא תוכל להיות לעזר רב, לאילו מבינינו שהם חסרי חוש אופנה לחלוטין".

אחד מיתרונותיה של התוכנה היא עלותה הזולה. כאשר תושק לייצור המוני, תעלה כל מצלמה 33 דולר בלבד. רק לשם השוואה, ציוד לייזר שנועד לסריקה הדומה למצלמות של התוכנה, עולה יותר מ-22 אלף דולר והוא גדול, מסורבל, איטי ומסוגל לקלוט נתוניהם של אובייקטים בגדלים ספציפיים בלבד.

אנשי החברה מספרים כי התוכנה שפיתחו תשמש גם לצורכי ביטחון. לדבריהם, היא תוכל בקלות לזהות בנאדם לפי תווי פניו והדיוק שלה הוא כה רב, עד שתוכל להבדיל גם בין תווי פניהם של תאומים זהים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully