וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש שצלף סדרתי נוסף החל לפעול בארה"ב

17.8.2003 / 17:03

3 אזרחים נהרגו בשני מקרי ירי שאירעו בעיירה קטנה במערב וירג'יניה; השריף המקומי המליץ לאזרחים להישאר בבית מרדת החשיכה

תושבי העיר הקטנה סידר גרוב שבמערב וירג'ניה בארה"ב חוששים כי צלף סדרתי חדש מסתובב בשטח ותמהים מדוע הוא החליט לפתוח את מסע ההרג שלו דווקא אצלם. הצלף המסתורי הרג אזרח לפני כשבוע ושניים נוספים ביום חמישי האחרון. בסוכנות איי.פי דווח שהמשטרה חושדת כי מדובר בפעולותיו של אותו אלמוני.

שוטרים עיכבו היום רכבים מסחריים בצבע שחור בעלי חלונות כהים, זאת לאחר שעדי ראיה דיווחו על רכב העונה לתיאור זה בסביבות זירת הפשע. המשטרה בוחנת הקלטות ממצלמות נסתרות שהוצבו באזור בו בוצע הירי. ממצאי החקירה העלו כי כל הרציחות בוצעו מנשק מסוג וקוטר דומה. הצלף פגע בקורבנותיו ממרחק לא גדול של כ-30 מטרים. המשטרה בודקת האם רצח נוסף שבוצע בחודש מרץ מחוץ לחנות באזור קשור לצלף הסדרתי החדש, למרות שהירי בוצע בנשק מסוג אחר.

השריף המקומי של העיירה הודיע לתושבים כי הוא ממליץ שיבצעו את הקניות והתדלוקים שלהם בשעות היום וביקש שאם הם בכל זאת עושים זאת בלילה שלא יצאו לבדם.

בווירג'יניה עדיין זוכרים היטב את האימה שהטיל הצלף הסדרתי בסתיו הקודם על תושבי המדינות השכנות. אז נעצרו אחרי מצוד נרחב ג'ון אלן מוחמד וג'ון לי מאלוו, אב ובנו החורג, שביצעו את הרציחות ממניע לא ברור. השניים היו אחראים לכ-20 מקרי פציעה וירי עד שנתפסו על יד השלטונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully