וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירים בלשכת שרון ובשב"כ ניצלו מתאונת מטוס בהודו

17.8.2003 / 13:18

המשלחת, שהגיעה כדי לתאם את ביקור ראש הממשלה בספטמבר, היתה על מטוס שהחל לבעור במהלך ההמראה; הנוסעים הישראלים נחלצו ללא פגע

בכירים בלשכת ראש הממשלה ובשב"כ ניצלו בשבוע שעבר מתאונת מטוס בהודו, לשם הגיעו כדי להכין את ביקור ראש הממשלה, אריאל שרון, במדינה. בגלי צה"ל דווח כי התאונה אירעה בתום הסיור בעיר אגרא בזמן שחברי המשלחת היו אמורים לטוס לניו דלהי.

בתחילה התעכב המטוס על המסלול במשך זמן ארוך בשל עומס אווירי. לבסוף כשקיבל המטוס אישור להמריא התפוצץ אחד ממנועיו וגרם לשרפה במטוס. חמשת הישראלים ושאר הנוסעים הצליחו להימלט ללא פגע מהמטוס, השייך לחברת תעופה מקומית. המשלחת כללה בין השאר את יועצו המדיני של ראש הממשלה, שלום תורג'מן, ראש מדור הביקורים המדיניים, עדנה חלבני ובכירים ביחידה לאבטחת אישים בשב"כ. הפיצוץ במנוע המטוס אירע ככל הנראה בשל תקלה טכנית ולא בעקבות חבלה מכוונת.

נציגי משרד ראש הממשלה וצוות האבטחה נוהגים לקיים סיור מקדים לפני כל ביקור של ראש הממשלה בחו"ל. המשלחת נפגשה גם הפעם עם נציגי הממשלה והאבטחה המקומית כדי לתאם עימם את פרטי הביקור של שרון.

שרון צפוי לקיים בחודש ספטמבר ביקור ראשון של ראש ממשלה ישראלי בהודו. שרון רואה חשיבות רבה לפגישה עם מנהיגי הודו שהיחסים עמם התחממו בשנים האחרונות. היקף הסחר בין המדינות, בעיקר בתחום התעשיות הביטחוניות, גדל מאוד בהיקפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully