וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונג קונג: סמלים נאציים במועדון קריוקי

17.8.2003 / 13:00

תמונות של היטלר והוצאות להורג של הנאצים מככבות על קירות מועדון קריוקי באי; קונסול ישראל במדינה: אפגש עם פקידי הממשל במטרה להעמיק החינוך בכל הקשור למלחמה

בהונג קונג אוהבים כנראה את הסמלים החזותיים של השואה. לאחר שבתחילת החודש הופתעו הקונסולים של ישראל וגרמניה לגלות סממנים נאציים על בגדים בחנות באי, עכשיו מתברר שגם במועדונים בהונג קונג מחבבים את המורשת הנאצית.

ב"קול ישראל" דווח כי קונסול ישראל בהונג קונג, אלי אבידר, מותח ביקורת על מועדון קריוקי המציג על קירותיו תמונות של אדולף היטלר וצילומים של הוצאות להורג בידי הנאצים. אבידר פרסם הודעה בה הביע תמיהה כיצד יכולים בני אדם להנות משתיית משקאות ושירה בציבור, בעודם מתבוננים בתיעוד הוצאות להורג מתקופת השואה.

דוברת המועדון מצאה בתמונות דווקא מסר חינוכי. בתגובה לעיתון מקומי אמרה, כי מעולם לא התלוננו באי המועדון על עיצובו, וכי לדעתה הלקוחות דווקא נהנים מהמראות, כיוון שאלה מסייעים להם ללמוד על המלחמה. עם זאת, היא הביעה נכונות להסיר את התמונות הפרובוקטיביות. את אבידר זה לא מספק, והוא מתכוון להיפגש עם פקידי ממשל בהונג קונג לשיחות על העמקת החינוך באי בכל הקשור למלחמת העולם השניה ולשואת היהודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully