וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשר אלון: גם בלדב הסכים לקיצוץ בשכרו

3.3.2001 / 18:53

בעלי מכבי נתניה אומר ל-ONE שאי התפשרותו של המנהל, מרסלו כהן, עם ההתייעלות הביאה להתפטרותו. נתניה תתאמן בפנימיית "הדסה נעורים".


הבעלים של מכבי נתניה, אשר אלון, אמר היום (ראשון) ל-ONE שהתפטרותו מנהל הקבוצה, מרסלו כהן, נבעה מאי התפשרותו עם תוכנית התייעלות בקבוצה.

"גם המנכ"ל קובי בלדב הסכים לקיצוץ בשכרו", אמר אלון, "מאחר ומרסלו לא הסכים לקבל על עצמו את הקיצוצים נאלצנו להיפרד ממנו ברוח טובה ככל שניתן במצב כזה ואנו מודים לו על התקופה בה שימש כמנהל הקבוצה".

כהן (אביו של אבי כהן – מ.ר.ש) הודיע היום על התפטרותו בסופה של ישיבה סוערת של הקבוצה לאחר שלא הסכים להחלטה על קיצוץ בשכרו ו-ויתור על רכב מטעם הקבוצה. כהן מילא את תפקיד מנהל הקבוצה בשש השנים האחרונות ובשלב זה ימלא את התפקיד מנכ"ל הקבוצה, קובי בלדב.

אלון: "יש לנו תוכנית התייעלות שבמסגרתה הוחלט על קיצוצים בשכר של רבים במערכת, החל במנכ"ל בלדב שהסכים לקיצוץ בשכרו ועד למאמני צוות הנוער, המזכירות ועוד בעלי תפקידים".

נתניה תתאמן ב"הדסה נעורים"

המאמן, אורי מלמיליאן, השחקנים והצוות המקצועי הופתעו היום כאשר לא יכלו להתאמן במגרש הקבוצה בשל שיפורים שנעשים במגרש.
בין היתר התבצעו במגרש סיום עבודת התקנת עמודי התאורה והצבתם של קראוונים שישמשו כבנייני משרדים. הקבוצה צפויה להתאמן בשבועיים הקרובים במגרש של פנימיית "הדסה נעורים" שבפיתוחו השקיעה הקבוצה.




0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully