וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלמן שושי ניסה להתאבד בדירתו בת"א

17.8.2003 / 8:18

הטראנסג'נדר, שהתפרסם כשהודיע על "מותו" של אמנון רובינשטיין, ניסה לבלוע כדורי הרדמה; פנה בקריאה לעזרה: אני על סף הידרדרות ומבקש סיוע

הטראנסג'נדר זלמן וינדר, המוכר בכינויו "זלמן שושי", ניסה להתאבד בסוף השבוע על ידי בליעת כדורי הרדמה. חייו ניצלו בזכות עירנותם של שכניו.

שושי, המתגורר בתל אביב בדירה שכורה של משרד הרווחה, התגלה בדירתו על סף עילפון. צוות מד"א הבהיל אותו לבית החולים שם הצילו הרופאים את חייו. לאחר שהתאושש, פנה בקריאה ל"עם ישראל הרחום והחנון", ואמר כי "אני מוכן לעשות כל עבודה, כבר שנים שאני לא עובד בעבודה הבזויה שבה עסקתי כל חיי".

ב"ידיעות אחרונות" דווח כי שושי עבד בשנים האחרונות במושב זקנים בנהריה, אך פוטר בשל המצב הכלכלי. בחצי השנה האחרונה פוטר גם מחברת היי-טק בהרצליה. "אני על סף הידרדרות מחודשת ומבקש סיוע", אמר לעיתון.

ב-1999 התפרסם לאחר שטילפן למזכירות הכנסת, הציג עצמו כרופא ומסר הודעה כוזבת על מותו כביכול של ח"כ אמנון רובינשטיין. בית המשפט החליט מאוחר יותר לבטל את המשפט בהתבסס על חוות דעת של הפסיכיאטר המחוזי שקבע כי וינדר היה חולה נפש בעת ביצוע העבירה שיוחסה לו ואינו כשיר לעמוד לדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully