וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הקומיקס המקוון סטאן לי מדיה הגישה בקשה להגנה מפני פשיטת רגל

3.3.2001 / 18:53

החברה שהוקמה על ידי יוצרם של ספיידרמן ואקס-מן, סטאן לי, מסרה כי בכוונתה לבקש הצעות לרכישת נכסיה או להיוון של החברה


ltpgt
חברת המדיה המקוונת סטאן לי מדיה הודיעה בסוף השבוע כי הגישה בקשה להגנה מפני פשיטת רגל.
lt/pgt

ltpgt
החברה, שהוקמה על ידי יוצר הקומיקס המפורסם סטאן לי (ספיידרמן, אקס-מן), מסרה כי בכוונתה לבקש הצעות לרכישת נכסיה או להיוון של החברה.
lt/pgt

ltpgt
מנכ"ל ונשיא סטאן לי מדיה, קנת וויליאמס, אמר בהודעה מטעמו כי אחרי שבחנו את כל האפשרויות שעומדות בפניהם, החליטו הנהלת החברה ומועצת המנהלים שלה כי הדרך הטובה ביותר להגדלת שווי החברה היא הגשת בקשה להגנה מפני פשיטת רגל במקביל לניסיונות למכירת החברה.
lt/pgt

ltpgt
סטאן לי מדיה הודיעה בחודש דצמבר על השעיית פעילותה ופיטורי מרבית עובדיה. הגורם להכרזה היה חוסר יכולתה של החברה, המפעילה אולפן תוכן דיגיטלי, להשיג הלוואת גישור. עוד מסרה החברה כי ירידת מחיר מניית החברה לפחות מדולר אחד מונעת את השלמת המאזן של ההסכם להלוואת גישור ומימון לפי מניות עליו הודיעה החברה בתחילת דצמבר.
lt/pgt

ltpgt
סיפורה של חברת התוכן של סטאן לי מדגים את הקושי במעבר מ"כלכלה ישנה" ל"כלכלה חדשה", גם כשהמודל הכלכלי נראה מבטיח. החברה נוסדה ב-1999 על ידי סטאן לי, יוצר קומיקס אגדי. הסרט "אקס-מן", המבוסס על סדרת הקומיקס שלו, היה אחד הלהיטים הגדולים של השנה האחרונה בבתי הקולנוע.
lt/pgt

ltpgt
סטאן לי מדיה ביקשה לנצל את כוחו של האינטרנט כדי ליצור ולהפיץ תוכן דיגיטלי באמצעותו. אולם בדומה לחברות אחרות בתחום - כמו פסאודו פרוגרמס ודיגיטל אנטרטיימנט - נקלעה לקשיים פיננסיים. מניית החברה צנחה מאז הנפקתה במאי ב-95%, למרות שהיו לה זכויות על הפקת קומיקס עבור להקת הבנים הפופולרית הקסטריט בויז.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully