וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקר בדו"חות של אינוונטק: אלוטק נסגרה וגררה מחיקה של 1.7 מיליון שקל

3.3.2001 / 18:53

בקרן ההון סיכון מחפשים קונה לטכנולוגיה של החברה; לאינוונטק שורה של רווחי הון "על הנייר" במניות נובה, XTL, ויזוניקס וצורן


ltpgt
הדו"חות שמפרסמות קרנות ההון סיכון הבורסאיות מאפשרות לבצע מעקב אחר מצב הפורטפוליו שלהן. במיוחד חשוב הדבר בתקופה קשה זו, כאשר חברות סטארט אפ נסגרות חדשות לבקרים כתוצאה מקשיי נזילות.
lt/pgt

ltpgt
הדו"חות שפירסמה היום קרן ההון סיכון אינוונטק מראים שנכון לעכשיו, מצבה של הקרן לא רע בכלל. במהלך שנת 2000 נאלצה אינוונטק לבצע שתי מחיקות בלבד, על חשבון השקעות בחברות שנסגרו. המדובר בעיקר בחברת אלוטק שנסגרה בחודש נובמבר האחרון.
lt/pgt

ltpgt
אלוטק עסקה בפיתוח חומרים סופחי חמצן לתעשיית אריזות המזון. אינוונטק נאלצה למחוק השקעה של מיליון שקל, שנוספה למחיקה של 770 אלף שקל שביצעה בעבר. באינוונטק מחפשים כעת משקיע שיקנה את הטכנולוגיה שפיתחה החברה ואף העמידה לרשות החברה הלוואת בעלים בסכום של 340 אלף שקל.
lt/pgt

ltpgt
אולם מלבד התקר של אלוטק, באינוונטק יכולים להתגאות בשורה של רווחי הון "על הנייר" באמצעות החזקה במניות סחירות. כמו למשל בחברת ויזוניקס שהנפיקה לפני כשנה בבורסה פרנקפורט. שווי מניות ויזוניקס שבידי אינוונטק נכון לעכשיו עומד על 3.8 מיליון שקל.
lt/pgt

ltpgt
רווח הון גדול יותר על הנייר יש לאינוונטק בחברת נובה שגייסה בחודש אפריל האחרון 54 מיליון דולר בנאסד"ק. שוויין של מניות נובה שבידי אינוונטק מסתכם כעת ב-18 מיליון דולר. אינוונטק מחזיקה גם בחבילה של מניות צורן 10003247-MRQ בשווי של 1.4 מיליון דולר, ובחבילת מניות XTL בשווי של 5.5 מיליון ליש"ט, שחסומות למימוש עד לחודש מארס.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully